خبرگزاری کار ایران

برای ستاره سابق پرسپولیس دعا کنید

انصاریان نباید خبر میناوند را بشنود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۶۱

حامد اژدری، داماد خانواده علی انصاریان درباره آخرین وضعیت این ستاره سابق پرسپولیس صحبت های جامعی به عمل آورد.

به گزارش ایلنا، اژدری که در برنامه "صبح بخیر"شبکه سه روی خط آمده بود با لحنی خسته درباره شرایط وخیم و اوضاع ریوی علی انصاریان صحبت کرد و از همه مردم ایران خواست تا انصاریان را دعا کنند البته او تاکید کرد که این دعا باید برای همه بیمارانی که درگیر ویروس ناشناخته کرونا هستند انجام بشود. 

اژدری در مورد وضعیت سلامتی انصاریان گفت: شرایط او همان شرایط گذشته است و او تحت نظر پزشکان و در شرایطی که از ونتیلاتور کمک  می گیرد تنفس می کند و هوشیار است اما به دلیل درگیری شدید ریه ها با ویروس کرونا اوضاع مناسبی هم ندارد.

او در بخشی از حرف هایش از علاقه مندان خواست درباره جویا شدن حال این بازیکن سابق فوتبال ایران کمی خود دار تر باشند چرا که ظاهراً  تماس های تلفنی مکرر با بیمارستان و حضور در راهرو های بیمارستان فرهیختگان برای  اطلاع از اوضاع و احوال انصاریان اختلالاتی در کار این مجموعه درمانی ایجاد کرده است.

او همچنین از رسانه ها خواست در انتشار اخبار دقیق تر عمل کنند: با توجه به حرف های حامد اژدری موضوع مهم برای ستاره سابق فوتبال ایران روحیه داشتن و روحیه دادن به اوست و به همین سبب همه مراقبند او از خبر فوت مهرداد میناوند، هم باشگاهی سابقش مطلع نشود و او فعلا در این شرایط مبارزه سنگینی با ویروس کرونا دارد. برای ملی پوش سابق فوتبال ایران دعا می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز