خبرگزاری کار ایران

ریوالدو: بارسلونا با عدم فروش مسی اشتباه کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۴۲

بازیکن سابق بارسلونا معتقد است این باشگاه با عدم فروش لیونل مسی در تابستان جاری مرتکب اشتباه بزرگی شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، این داستان تابستان بود: آیا لیونل مسی بارسلونا را به مقصد منچسترسیتی ترک می‌کند؟ در پایان، بارسلونا به ستاره آرژانتینی اجازه نمی‌داد قبل از پایان قراردادش تیم را ترک کند، با این حال اسطوره باشگاه ریوالدو معتقد است که این یک اشتباه بوده است.

مسی پس از اینکه بخشی از شکست سنگین 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا بود، با استناد به بندی در قرارداد خود که اجازه این کار را به او داد، اراده خود را برای ترک بلوگرانا نشان داد.

برخی از موضع گیری‌های قانونی و هوشمندانه جوزپ ماریا بارتومئو به دنبال او انجام شد و این تضمین می‌کرد مسی قادر نخواهد بود بندی را که معتقد است اعتبار دارد، بدون رساندن باشگاه به دادگاه، عملی کند.

ریوالدو به Betfair گفت: هیات مدیره قبلی با عدم فروش مسی در حالی که وی هنوز تحت قرارداد بود، اشتباه کرد. آنها می‌توانستند کاری مشابه رئال مادرید با کریستیانو رونالدو هنگام فروش وی انجام دهند و حدود 100 میلیون یورو درآمد کسب کنند.

او اضافه کرد: بسیار دردناک است که ببینم چگونه یک بازیکن بسیار با استعداد قرار است بارسلونا را در زمانی که باشگاه این همه مشکلات مالی را پشت سر می گذارد، رایگان ترک کند. برای من، جدایی مسی اجتناب ناپذیر است.

ریوالدو همینطور گفت: با رفتن [فیلیپ] کوتینیو، بارسلونا می‌تواند از [عثمان] دمبله و [آنتوان] گریزمان استفاده کند، که به تضمین آینده کمک می‌کند. علاوه بر این، کوتینیو از شهرت خوبی در انگلیس برخوردار است، در حالی که اوضاع در اسپانیا برای او خوب پیش نرفته است. دوست دارم ریکی پویگ را بیشتر در ترکیب ببینیم، دیدن او در ترکیب من را یاد ژاوی هرناندز می‌اندازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز