خبرگزاری کار ایران

برهانی: دروازه‌بان‌های بزرگ دنیا هم اشتباه می‌کنند / مرفاوی یکی از باتجربه‌ترین مربیان ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۳۶۹

مربی تیم استقلال تهران درباره تساوی برابر نفت مسجد سلیمان و انتقادات پس از این بازی صحبت کرد.

آرش برهانی در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ابتدا از آقای فکری تشکر می‌کنم که از اعضای کادرفنی تشکر کرده بودند. ایشان یکی از مربیان پاک و کاردرست ایران هستند که امیدواریم در کنار هم این فصل نتایج موفقی کسب کنیم. نفت مسجد سلیمان حریف آسانی نبود؛ در زمین خودشان فولاد، تراکتور و شهرخودرو را بردند و با پرسپولیس هم به تساوی رسیدند. روی یک ضدحمله یک موقعیت به آنها دادیم.

او ادامه داد: ما هر کاری که می‌شد در یک مسابقه برای گلزنی می‌شد را انجام دادیم، بعضی اوقات هم اینطور است که یک تیم شانس گلزنی ندارد. همه از داخل تلویزیون دیدند که سه توپ فقط به تیرک خورد و یک گل هم آفساید شد. به نظر شما اگر این توپ‌ها گل می‌شد ما باز هم اینگونه مورد انتقاد بودیم؟

او درواکنش به انتقادات گفت: دیگر چه کاری باید انجام می‌دادیم که انتقاد نباشد؟ نفت هیچ حرفی مقابل ما برای گفتن نداشت و روی یک صحنه غقلت گل خوردیم که برای خیلی از دروازه‌بان‌های بزرگ دنیا هم این اتفاق می‌افتد و همه آنهایی که فوتبال را دنبال می‌کنند، می‌دانند که اشتباه فردی در یک مسابقه اجتناب ناپذیر است. 

واقعا این مسائل از سمت چه کسی نشات می‌گیرد؟ مثلا می‌گویند صمد مرفاوی چرا در کادرفنی است. چرا آقای مرفاوی نباید در کادرفنی باشد؟ چه مربی اندازه ایشان تجربه حضور در استقلال را داشته و استقلالی‌تر از این کادر کجا بوده؟ آقا صمد یکی از مربیان با تجربه و خوب ایران هستند. یکسری اشتباه وجود هم داشته باشد چیز غیرمعمولی نیست، ممکن است که ما هم اشتباه کنیم اما یکسری صحبت‌ها واقعا سمت و سو دارد و مشخص هم نیست از سمت چه کسانی هدایت می‌شود.

چرا ترکیب تیم عوض شد؟ برهانی در پاسخ به این سوال گفت:‌ما در هر مسابقه با توجه به داشته‌ها ترکیب را انتخاب می‌کنیم و نظر این بود که برای بازی نفت هم این بازیکنان حضور داشته باشند.

برهانی با گلایه از وضعیت چمن زمین مسابقه هم گفت: امکانات در مسجد سلیمان در حد لیگ برتر نیست. واقعا وضعیت خوب نبود. نه زمین خوب بود نه یک هتل داشتند. در مجموع از زحمات باشگاه نفت مسجد سلیمان برای برگزاری این مسابقه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز