خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی باشگاه نساجی بابت رفتار دروازه بانش

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۳۲۸

قائم مقام باشگاه نساجی در خصوص حرکت عجیب دروازه بانش در میسکدوزن واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، ایزد سیف‌الله‌پور قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران درخصوص واکنش ناخوشایند دروازه‌بان این تیم با اصحاب رسانه در میکسدوزن اظهار کرد: رفتار این بازیکن مورد تایید و قابل دفاع نیست، او به‌دلیل شکست در این دیدار در شرایط روحی بدی قرار داشت و متاسفانه این رفتار از او سر زد. گاهی اوقات آنقدر فشار روانی زیاد می‌شود که ناخودآگاه افراد کنترل خود را از دست می‌دهند و مطمئناً چنین رفتاری در شرایط طبیعی هیچ‌وقت بروز نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه پرسش‌ حق خبرنگاران است و این قشر سختکوش دارای جایگاه قابل احترامی هستند، افزود: ما در قبال آنها موظفیم پاسخگو باشیم و همیشه قدردان زحمات‌شان هستیم.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه عذرخواهی رسمی باشگاه را از اصحاب محترم، زحمتکش و دلسوز رسانه اعلام می‌دارم، بیان کرد: قطعاً در کمیته انضباطی با این بازیکن برخورد خواهد شد و خطاب به همه ارکان باشگاه و تیم در همه رده‌ها اعلام می‌کنم که به هیچ عنوان، دیگر تکرار چنین رفتارهایی با اصحاب رسانه برای ما توجیه‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز