خبرگزاری کار ایران

میری: منفعت برخی‌ها در عدم صعود مس است/ از بچگی عاشق لاک پشت‌های نینجا بودم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۲۷۲

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان گفت: در این سال‌ها یک سری‌ها به هدفشان رسیده‌اند تا مس لیگ برتری نشود اما در این فصل، همه بازیکنان و کادر مدیریت باشگاه و کادرفنی تلاش می‌کنند تا صعودی تاریخی را جشن بگیریم.

پیمان میری مهاجم تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با آرمان گهر سیرجان گفت: بازی خیلی خوبی بود. حساسیت‌هایی این بازی داشت چون دربی کرمان بود. خوب شروع کردیم و به گل نیز رسیدیم. گرچه آرمان گهر نیز موقعیت گل خیلی خوبی در این بازی داشت. بازی پایاپایی بود ولی خب از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را بردیم و برتری خود نسبت به حریف را دیکته کردیم. خداروشکر توانستیم سه امتیاز بازی که از اهمیت بالایی برای ما برخوردار بود، را کسب کردیم.

وی درخصوص گلی که در این بازی به ثمر رساند توضیح داد: اگر آن صحنه توپ به دست مدافع حریف نمی‌خورد، توپ یکضرب به گل تبدیل می‌شد و خطای پنالتی نیز بسیار محرز بود که خداروشکر توانستم پنالتی را تبدیل به گل کنم. روی خوشحالی بعد از گل نیز، از قبل برنامه داشتم. از کودکی علاقه زیادی به کارتون لاکپشت‌های نینجا داشتم و ایده‌‌ای بود که به ذهنم رسید و بعد از گلی که زدم، به این شکل خوشحالی کردم. جالبش این بود که داور به من کارت زرد نشان داد. واقعا نمی‌دانستم که اگر از هدبند استفاده کنیم، کارت زرد می‌گیریم! ولی درکل این خوشحالی ارزش کارت زرد داشت چون تا سالیان سال، ماندگار خواهد شد.

میری: منفعت برخی‌ها در عدم صعود مس است/ از بچگی عاشق لاک پشت‌های نینجا بودم

میری درخصوص انتخاب مس، در نقل و انتقالات این فصل نیز گفت: مس همیشه جزو مدعیان بوده و فصل گذشته نیز فقط بخاطر یک تفاضل گل کمتر نتوانست لیگ برتری شود. چون مس هر سال مدعی است و نام بزرگی دارد، به همین خاطر این تیم را انتخاب کردم. یک سری آدم‌ها بودند و هستند که دارند پشت سر موفقیت‌های مس صحبت‌هایی می‌کنند که نمی‌خواهم این موضوع را باز کنم و می‌خواهند مس نتیجه نگیرد تا تیم به حاشیه برود.

وی افزود: یک روز علیه مدیرعامل تیم، یک روز علیه سرمربی تیم، یک روز علیه بازیکنان! یک روز می‌گویند که چرا یک گل زدی، روز دیگر می‌گویند چرا مساوی کردید. آنها دنبال بهانه هستند تا خودی نشان دهند و کمی تمرکز تیم را بهم بریزند. برخی‌ها فکر می‌کنند که این تیم صعود نکند، به نفع آنهاست. در این سال‌ها نیز به هدفشان رسیده‌اند اما در این فصل، همه بازیکنان و کادر مدیریت باشگاه و کادرفنی دارند تلاش می‌کنند تا صعودی تاریخی را جشن بگیریم.

مهاجم مس کرمان در پاسخ به این سئوال که آیا مدیران این باشگاه تاکنون به تعهدات خود عمل کرده‌اند یا خیر نیز گفت: تاکنون آن چیزی که توافق کردیم گرفتیم و انشالله با همراه شدن همه کرمانی‌های عزیز بتوانیم در پایان فصل، جشن قهرمانی و صعود بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز