خبرگزاری کار ایران

سلطانی: روی دو ضدحمله بازی را باختیم/ گل زدن برای ملوان حس فوق‌العاده‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۲۶۹

مدافع تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: از مدیریت باشگاه گرفته تا اعضای کادرفنی و بازیکنان، همه با هم رفیق هستند و یک هدف را دنبال می‌کنند که آن هم چیزی نیست جز صعود ملوان به لیگ برتر

امید سلطانی مدافع ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با شهرداری آستارا گفت: بازی خوبی بود. جز ۱۰ دقیقه اول بازی، سوار بر بازی بودیم. حریف بازی را خیلی خوب شروع کرده بود البته در همان دقایق ابتدایی بازی، دو موقعیت تک به تک را تبدیل به گل نکردیم. بازی کاملا دست ما بود که در ضدحمله گل خوردیم. گل دوم حریف نیز در ضدحمله و خطای پنالتی مدافع ما شکل گرفت. نیمه دوم را نیز همانند نیمه اول، خیلی خوب شروع کردیم. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل رسیدیم و بازی را در دست گرفته بودیم. متاسفانه در دیداری کاملا یک طرفه، روی دو غافلگیری بازی را واگذار کردیم.

وی درخصوص گل بسیار زیبایش در این بازی نیز گفت: خداروشکر این اولین گل من برای ملوان بود. در طول هفته بر روی ضربات ایستگاهی از همین فواصل زیاد کار کردم که به ثمر نشست. زدن چنین گل‌هایی برای ملوان به من حس فوق‌العاده‌ای می‌دهد چون مردم این شهر، با جان و دل این تیم را دوست دارند.

وی درخصوص داوری این بازی نیز اظهار داشت: داوری خوب بود. مشکل خاصی نداشت فقط در یک صحنه می‌توانست خطای مدافع حریف را بر روی میعاد یزدانی اعلام کند که اعتقادی به پنالتی نداشت.

سلطانی درخصوص نتایج نوسانی این فصل ملوان و عدم ثبات این تیم نیز اشاره داشت: ما خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنیم. به غیر از بازی با فجرسپاسی، در مابقی بازی‌ها خوب بازی کردیم اما متاسفانه کمی بدشانسی آوردیم و نتوانستیم نتایج دلخواه‌مان را کسب کنیم.

مدافع ملوان در خاتمه گفت: از مدیریت باشگاه گرفته تا اعضای کادرفنی و بازیکنان، همه با هم رفیق هستند و یک هدف را دنبال می‌کنند که آن هم چیزی نیست جز صعود ملوان به لیگ برتر. خیلی خوشحالم که امسال در خدمت تیم بزرگ ملوان و مردم خوب انزلی هستم. به امید لیگ برتری شدن ملوان بزرگ ایران.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز