خبرگزاری کار ایران

پاشنه آشیل این فصل ملوان؛ از خط دروازه تا مدافعان میانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۲۶۸

ملوان در فصلی که سپری می‌کند بدون شک از لحاظ جذب مهره یکی از بهترین فصولش را در لیگ یک می‌گذراند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آنها در تمامی خطوط با جذب چند مهره کارآمد اسبشان را برای لیگ برتر زین کرده بودند، اما ضعیف کار کردن نفرات فصل گذشته در این فصل کادرفنی این تیم را کمی سردرگم کرده است.

به عنوان مثال در حساس‌ترین خط خود یعنی خط دروازه و مدافعان آنها مبین عشایر و مهیار زحمتکش را دارند که در فصول گذشته بدون شک جزو بهترین‌های این تیم بودند، اما در فصل پیش رو شرایط کاملا متفاوت است و ضعیف کار کردن بازیکنان و مصدومیت‌های پی در پی پاشنه آشیل ملوان شده است.

در بازی گذشته با ورود وحید فارغ و زوج شدنش با عیسی پرتو به عنوان مدافع وسط، ملوانان اجازه هیچگونه خودنمایی به مهاجمان حریف ندادند، لازم به ذکر است این دو مدافع زوج خط دفاعی مس رفسنجان قهرمان فصل گذشته لیگ یک را نیز تشکیل داده بودند.

کادرفنی ملوان برای عبور از این بحران ناخواسته یقینا چاره‌ای جز دست زدن به ترکیب خط دفاعی و همچنین خط دروازه خود ندارد. آنها با تغییر می‌توانند هم نقطه ضعف خود را به نقطه قوت تغییر دهند و هم میتوانند از نظر روحی، روحیه و انگیزه از دست رفته بازیکنانی که نیمکت نشین شده‌اند را بازگردانند.

باید دید در بازی‌های آینده کادرفنی ملوان چه تصمیمی برای حساس‌ترین خط خود در زمین مسابقه خواهند گرفت. تصمیمی که می‌تواند ملوان را به جایی که باید باشد، برگرداند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز