خبرگزاری کار ایران

به دنبال فوتبال هجومی هستیم

عبداللهی: نتیجه بازی با تراکتور روی عملکرد فصل ما تاثیر می‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۲۱۹

مربی تیم آلومینیوم اراک درخصوص بازی با تراکتور گفت: این بازی برای بازیکنان ما که اراده قوی دارند محک خوبی بوده و نتیجه بازی ما مقابل تراکتور می‌تواند در روند ما در طول فصل تاثیرگذار باشد.

به گزارش ایلنا، حمید عبداللهی در کنفرانس خبری پیش از مصاف با تراکتور تبریز در چارچوب مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابتدا درگذشت پیشکسوت فوتبال ایران آقای مهرداد میناوند را خانواده ایشان و جامعه فوتبال ایران تسلیت گفته و برای آقای علی انصاریان هم آرزوی صحت و سلامتی داشته و جا دارد از هواداران فوتبال تبریز بابت استقبال از آقای خطیبی و تیم ما داشتند، تشکر نمایم.

او درخصوص مسابقه ادامه داد: با توجه به نفراتی که داریم فلسفه تیم ما فوتبال هجومی بوده و جسارتی که آقای خطیبی در تیم ایجاد کرده در هر بازی به دنبال فوتبال تهاجمی هستیم و برابر استقلال هم با هم اندیشه وارد میدان رفتیم و همان دقیقه یک می‌توانستیم گل بزنیم. البته در بازی مقابل شهرخودرو مشهد و یا ذوب‌آهن اصفهان با اینکه جلو ‌بودیم، چون به دنبال ارائه بازی تماشاگرپسند بودیم گل هم دریافت کردیم، ولی ما همچنان به دنبال فوتبال هجومی هستیم.

او درباره وضعیت آمادگی بازیکنان تیم اضافه کرد: با وجود فاصله کمی که نسبت به بازی قبلی داشتیم، سعی کردیم راه‌کارهای حمله و دفاع تراکتور را بررسی و به نظر من این بازی برای بازیکنان ما که اراده قوی دارند محک خوبی بوده و نتیجه بازی ما مقابل تراکتور می‌تواند در روند ما در طول فصل تاثیرگذار باشد. فردا برابر تراکتور به دنبال بازی و خوب و تهاجمی هستیم و تا هم تماشاگران تبریزی و هم تماشاگران اراکی از دیدن بازی لذت ببرند.

او درباره غایبان آلومینیوم برای این بازی هم گفت: تنها بازیکن مصدوم ما آقای ربیع خواه است و بقیه بازیکنان در اختیار تیم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز