خبرگزاری کار ایران

تغییرات عجیب و گسترده فکری در ترکیب استقلال/ مظاهری و ریگی نیمکت نشین شدند؛ یزدانی بالاخره بازگشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۲۱۰

ترکیب تیم استقلال برای مصاف با نفت مسجد سلیمان در حالی اعلام شده است که با نظر محمود فکری تغییرات زیادی در این تیم ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در بازی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت که با نظر محمود فکری، آبی پوشان تغییرات زیادی را در ترکیب اصلی شاهد هستند.

در دروازه، محمد رشید مظاهری که از هفته سوم به ترکیب ملحق شده بود، امروز نیمکت نشین است و به جای او سید حسین حسینی بازی خواهد کرد. حسینی پس از بازی مقابل فولاد نیمکت نشین بود و فرصت بازی به دست نمی آورد.

در خط دفاعی، با توجه به آسیب دیدگی محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی جانشین او شده است و در کنار عارف غلامی بازی می‌کند. یزدانی پس از آسیب دیدگی و دوری طولانی مدت از ترکیب برای چند هفته نیمکت نشین بود و امروز در کنار غلامی که پس از دربی به نیمکت رفته بود بازی خواهد کرد.

در سمت راست خط دفاعی به نظر می‌رسد وریا غفوری بازی خواهد کرد و محمد دانشگر که سابقه بازی در سمت چپ خط دفاعی را دارد دوباره در این پست به میدان می‌رود.

در خط میانی در اولین بازی این فصل مهدی مهدی پور و مسعود ریگی فیکس نیستند و در مقابل به نظر می‌رسد محمد نادری، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند و داریوش شجاعیان 4 بازیکنی باشند که در میانه میدان بازی خواهند کرد. این برای اولین مسابقه است که فکری هر سه بازیکن طراحش را بکار می‌گیرد.

در خط حمله هم با توجه به غیبت شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری دو مهاجم آبی پوشان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز