خبرگزاری کار ایران

مطهری: عقب نیستیم و خیلی هم امید داریم / به دنبال برطرف کردن ضعف‌‌ها هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۱۹۰

مربی تیم پرسپولیس تهران درخصوص بازی مقابل ماشین سازی تبریز صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری در ابتدای نشست خبری پیش از بازی مقابل ماشین سازی تبریز گفت: فقدان مهرداد میناوند عزیز را تسلیت می‌گویم. همین الان که در کنفرانس هستم از دست دادن این عزیز را باور نمی‌کنم، جا دارد به جامعه ورزش، خانواده گرامی اش و هواداران پرسپولیس که همیشه مهرداد را حمایت کردند تسلیت می‌گویم. فوق العاده خوش قلب بود. من دو سه روزی حال خوبی نداشتم و با درگذشت مهرداد حالم بدتر هم شد. امیدوارم روحش شاد باشد و برای علی انصاریان عزیز هم آرزوی سلامتی می‌کنم. انشالله به زندگی عادی برگردد و همچنین به وحید امیری عزیز هم تسلیت می‌گویم به خاطر از دست دادن پدر بزرگش. امیدوارم از این روزها سخت عبور کنیم و روزهای خوبی برای مردم ایران و باشگاه پرسپولیس باشد. در این چند روز مردم به من لطف داشتند، آمدم بگویم که من تا لحظه آخر می‌جنگم و خوبم. هر کسی در پرسپولیس باشد باید تا لحظه آخر بجنگد و من هم از امروز استارتش را زدم.

 

او ادامه داد: درست است که در سه روز قبل من در تمرین نبودم اما همکاران ما و آقای گل محمدی ماشین سازی را از لحاظ مختلف بررسی کردند. جدول لیگ برتر نشان دهنده جایگاه تیم ها نیست. در لیگ انگلستان می‌بینید که تیم های پایین جدولی می‌توانند تیم های بالای جدول را ببرند. هفته گذشته هم دیدید علیرغم این که بازی را 1-0 جلو افتادیم اما به خاطر دست کم گرفتن حریف، بازی را از دست دادیم. از بچه ها می‌خواهم بسیار هوشیار باشند، خیلی باید هوشمندانه بازی کنند و اگر یک جا تمرکز 99 درصدی هم داشته باشند ممکن است از حریف ضربه بخورند. باید برای تمام دقایق بازی پلن و برنامه داشته باشیم. تیم ماشین سازی خوب و قابل احترام است، آن ها یک فشردگی کامل ایجاد می‌‍‌کنند و ما باید از این فشردگی عبور کنیم. راهکارهایی برای این موضوع داریم و باید وقتی توپ از دست دادیم، هدفمند بازی کنیم. ما می خواهیم ماشین سازی را خوب کنترل کنیم.

* او درباره وضعیت حسینی گفت: سیدجلال تمرین کرده و مشکلی برای بازی نخواهد داشت.

مطهری درخصوص اهداف پرسپولیس اضافه کرد:‌ ما برای قهرمانی باید دو امتیاز در هر بازی بگیریم، ما خیلی عقب نیستیم و خیلی هم امید داریم. ما اختلافی با صدر جدول نداریم و ضمن این که دو بازی هم عقب هستیم. امیدوارانه کار را ادامه می‌دهیم. همیشه با تمرین می‌توانیم نقاط ضعف را ادامه دهیم. هفته گذشته هم ما باختیم، خود ما باختیم و کسی نباخت و برعهده کادرفنی است. انشالله با سه امتیاز بازی فردا به جدول برمی‌گردیم چون پرسپولیس به میانه جدول عادت ندارد.

او درباره انتقادات اضافه کرد: ما بهانه جویی می‌کنیم؟ هفته گذشته اولین باخت ما بود و ما اصلا در مراممان نیست باخت را گردن کس دیگری بیاندازیم. ما در حال کار هستیم و می‌گوییم ما باختیم. مردم می‌توانند اتفاقات حاشیه ای را ببینند، ما همیشه درباره نقاط ضعف صحبت می‌کنیم و درصدد برطرف کردن آن ها هستیم.

مطهری درخصوص پرونده بودیمیر هم گفت: پرسپولیس همیشه با این اتفاقات (شکایت خارجی) دست و پنجه نرم می‌کند، امیدوارم برای هیچ تیمی این مشکلات به وجود نیاید چون برای فوتبال ایران خوب نیست. امیدوارم با تلاش مسئولان هرچه زودتر حل شود، شما در پرسپولیس و فوتبال ایران فقط مربی نیستید و با مشکلات دیگر هم باید دست و پنجه نرم کنید. بچه های ما از فردا با همه وجود کار خواهند کرد برای شادی روح مهرداد میناوند و همه درگذشتگان. من برادر کوچک همه فوتبالی ها هستم و با این اتفاقات از آن ها می‌خواهم که قدر هم را بدانند دنیا ارزشش را ندارد که درگیری ایجاد کنیم. این برای فوتبال ما و ورزش کشورمان خوب است، امیدوارم تن همه سالم باشد و روزهای خوبی را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز