خبرگزاری کار ایران

اخباری: ماشین سازی حتماً تیم در لیگ برتر می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۱۸۸

سرمربی ماشین سازی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، مهرداد میناوند در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس تهران گفت: درگذشت مهرداد میناوند عزیز را از طرف مجموعه باشگاه ماشین‌سازی تسلیت می‌گویم. آخرین پیغام مهرداد برای من 12 روز پیش بود که بعد از بازی با نساجی یک پیام امیدبخش برای من ارسال کرده بود. راجع به بازی فردا هم باید بگویم، درباره پرسپولیس صحبت زیاده شده است. این تیم فینالیست آسیا بوده است و بازیکنان خوبی دارد. می‌دانیم پرسپولیس بازی انجام می‌دهد که مالکانه باشد و به دنبال چرخش توپ است. امیدوارم با اعتماد‌به‌نفس لازم یک بازی خوب را برابر این تیم داشته باشیم.

او درخصوص وضعیت حریف فردای شاگردانش ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگ وپرطرفداری است که قدرت خیلی بالایی دارد. من حضور بازیکنانی که برای دیگران الگو هستند را در این تیم مهم می‌دانم، مثل سیدجلال حسینی. اگر همه تیم‌ها بازیکنان اینچنینی داشته باشند خیلی مهم و مؤثر است. بازیکنان جوان باید در همه تیم‌ها از این بازیکنان الگو بگیرند. در تیم ما هم دو بازیکن بالای 30 سال حضور دارند که حضورشان خیلی برای ما مهم است. مهدی مومنی در تیم ما یک الگو مناسب است. وقتی جی پی اس بازیکنان را بررسی می‌کنیم این بازیکن همیشه جزو دو بازیکن برتر ماست و تلاش زیادی دارد که می‌تواند برای دیگر بازیکنان ما الگو باشد.

او همینطور درخصوص نتایج شاگردانش طی هفته‌های اخیر گفت: در این هفت هفته‌ای که من افتخار هدایت تیم را داشتم، در بازی‌ها کمترین موقعیت را به حریف داده‌ایم و خود‌مان هم موقعیت‌های خوبی به دست آورده‌ایم. مقداری زمان برد تا بازیکنان به خودباوری رسیده و به این موضوع برسند که جایگاه تیم ما اینجای جدول نیست. نوع فوتبال بازیکنان ما خوب است، ولی با بی‌تجربگی و بدشانسی همراه بوده است که باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم.

 

او ادامه داد: فکر می‌کنم با برگزاری سه بازی باقیمانده از نیم‌فصل و تقویبت تیم در فصل نقل‌وانتقالات حتماً تیم در لیگ برتر می‌ماند. امسال با توجه به قوانینی که در سازمان لیگ وضع شد برای عدم جذب بازیکن خارجی، گرفتن بازیکن در ابتدای فصل سخت بود. الان نیز بازیکنان ایرانی تحت قراداد باشگاه‌ها هستند و جذب بازیکنان کار خیلی سخت‌تری شده است.

سرمربی تیم فوتبال  ماشین‌سازی درباره غایبان تیمش در بازی مقابل پرسپولیس، یادآور شد: متأسفانه به دلیل برنامه‌ریزی بد سازمان لیگ و انجام دو بازی خارج از خانه در چمن مصنوعی، وضعیت مصدومان ما برای این بازی مشخص نیست. ایمان باصفا قطعاً در این بازی به میدان نمی‌رود و معلوم نیست چه زمانی به تیم ما بازخواهد گشت. یکی دو مصدوم دیگر‌مان نیز هنوز وضعیت‌شان مشخص نیست.

اخباری در خاتمه اشاره کرد: برای علی انصاریان و یکی از خبرنگاران قدیمی تبریز که درگیر ویروس کرونا هستند، آرزوی سلامتی دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز