خبرگزاری کار ایران

حجازی: قرعه مرگ برای استقلال معنی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۱۳۱

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید این تیم برای کسب عنوان قهرمانی باید در تمامی مسابقات با برنامه منظم شرکت کند.

آتیلا حجازی، پیشکسوت استقلال در گفتگو با ایلنا درباره گروه آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای استقلال نباید گروه مرگ معنا داشته باشد. تیمی که به دنبال قهرمانی در آسیا است نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرد یا از آن بترسد. استقلال باید با تمام توان در این بازی ها ظاهر شود تا بتواند به مراحل بعدی صعود کند.

حجازی ادامه داد: به نظرم گروه استقلال آنگونه که فکر می‌شود سخت نیست. استقلال یک تیم شناخته شده در فوتبال آسیاست و می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند. تیم‌های دیگر نیز شناخت خوبی از آبی‌پوشان دارند.

او درباره همگروهان استقلال در این مسابقات اضافه کرد: تیم‌های باکیفیتی این دوره همگروه استقلال هستند و در لیگ‌های خودشان آمار موفقی داشته‌اند. پیش از این نیز تیم در گروه سخت‌تری قرار گرفته بود و توانسته صعود کند. اما در این دوره شرط صعود این تیم آن است که ساختار تیمی خود را منسجم کند و میزان نوسان در این تیم کم باشد.

آتیلا حجازی درباره نوسان آبی‌ها در نتیجه‌گیری اضافه کرد: اگر این نوسان کم شود بازیکنان استقلال و تیم محمود فکری می‌توانند اعتماد به نفس لازم را به دست آورند. البته در کنار این مهم باید یک آنالیز تیمی خوب نیز از حریفان انجام شود.

پیشکسوت آبی‌ها در مورد مسابقه هفته سیزدهم برابر نفت مسجد سلیمان گفت: تیمی که به دنبال قهرمانی است باید برابر همه تیم ها به دنبال برتری باشد و حریف آسان و سخت برایش معنایی نداشته باشد. امیدوارم که استقلال با برنامه و قدرت بیشتر پا به این مسابقات بگذارد تا بتواند نتایج خوبی را کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز