خبرگزاری کار ایران

اعتراض پورموسوی به محل استقرار صنعت نفت آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۰۷۷

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: جای بسی تاسف دارد در رفسنجان تنها قادر به ارائه تنها 4 اتاق برای کاروان نفت آبادان هستند، مواجه شده است!

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر و از ساعت 15:30 روز شنبه 11 بهمن، مس رفسنجان میزبان صنعت نفت آبادان است.

در آستانه این دیدار و استقرار اعضای تیم نفت در شهر رفسنجان، سرمربی این تیم با انتشار پستی نسبت به کمبودهای زیر ساختی اعتراض کرد.

پیام سیروس پورموسوی در ادامه آمده است: 

« وقتی ادعای حرفه‌ای بودن داریم باید به تمامی موارد ابتدایی و زیرساختی این موضوع نیز توجه شود. علیرغم تمام احترامی که برای مردم خوب رفسنجان و تیم قابل احترام مس رفسنجان قائل هستیم، اما در موضوع میزبانی انتظار می‌رود آنها اقدامات شایسته‌ای را ترتیب دهند تا وجهه و شان این باشگاه نیز حفظ شود.

موضوع مربوط به اسکان تیم‌ها در تنها هتل رفسنجان از ابتدای لیگ تا به امروز موضوعی برای انتقاد از نحوه میزبانی این تیم بوده است و جای بسی تاسف دارد که اقدام ما هم برای اسکان در این شهر با اعلام اینکه قادر به ارائه تنها 4 اتاق برای کاروان نفت آبادان هستند، مواجه شده است!

مطمئنا در شرایط کرونا و پروتکل‌ها باید سازمان لیگ توجه دقیق‌تری به این موضوع داشته باشد و امیدوارم اتفاقی رقم نخورد که سلامت بازیکنان و اعضای تیم را با مشکل مواجه کند و همه ما باید در قبال خانواده فوتبال خود را مسوول بدانیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز