خبرگزاری کار ایران

هاشمیان: مهرداد میناوند در مظلومیت جان داد

آخرین وضعیت علی انصاریان: وضعیت همچنان خطرناک است/ درگیری بیشتر ریه‌های انصاریان نسبت به میناوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۰۲۱

دکتر هاشمیان در خصوص آخرین وضعیت علی انصاریان پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا هاشمیان پزشک بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در خصوص آخرین وضعیت علی انصاریان به خبرنگار ما گفت: روزی که ایشان به بیمارستان مراجعه کردند اکسیژن رسانی مناسبی نداشتند و ریه‌های ایشان به شدت درگیر بود. از روزی هم که ایشان را به ICU انتقال دادیم به دلیل درگیری شدید ریه‌ها ایشان با دستگاه اکسیژن رسانه‌ای پر فشار نفس می‌کشند.

وی ادامه داد: وضعیت ایشان خطرناک است و نیاز به دعای مردم دارند. درگیری ریه‌های ایشان به مراتب بیشتر از مرحوم میناوند است و ما نیز تا الان سعی کردیم ایشان را در وضعیت تهاجمی قرار ندهیم و ایشان بی هوش نیستند. خدا را شکر کار‌های خودشان را انجام می‌دهند و صحبت می‌کنند اما وضعیت ریه‌های ایشان مناسب نیست و همچنان تست کرونا ایشان مثبت است.

وی در انتهای صحبت‌های خود نسبت به صحبت‌های برخی از افرادت گلایه  کرد و گفت: همکاران ما زحمت می‌کشند و هیچ فرقی بین آقای انصاریان و سایر عزیزان که درگیر این بیماری می‌شوند برای ما وجود نداد و تلاش ما همواره برای بهبود هموطنان ادامه دارد. اما این صحبت‌ها و حواشی روی کادر درمانی خانواده این عزیزان اثر می‌گذارد در حالی که آنها تحت فشار قرار دارند و این با کدام عقل و منطق  جور در می‌آید. عده‌ای فکر می‌کنند ما از خانواده این عزیزان پول دریافت میکنیم تا رسیدگی بهتری کنیم. به چه قیمت؟ به قیمت جان خود؟ چطور برخی دلشان می‌آید در این شرایط اینگونه صحبت کنند؟ من معتقد هستم مرحوم میناوند در عین مظلومیت از دنیا رفت و این دردآور است. امیدوارم در کنار هم موفق به مهار این بیماری شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز