خبرگزاری کار ایران

فکری: شاید اسم نفت بزرگ نباشد اما تیم مشکل سازی است / امیدوارم مشکل غیراخلاقی به وجود نیاید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۰۰۷

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در شهر مسجد سلیمان، شهر اولین‌ها هستم. با توجه به اینکه خاطرات خیلی خوبی در این شهر داشتم یک حس خیلی خوبی دارم که مجدد در این شهر هستم. جا دارد درگذشت پیشکسوت فوتبال کشورمان را به جامعه ورزشی و همه فوتبالی‌ها تسلیت بگویم. برای همه فوتبالی‌ها از جمله میرشادماجدی و علی انصاریان آرزوی سلامتی می‌کنم. روح کسانی که از این دنیا رفتند علی الخصوص میناوند هم شاد باشد.

فکری درباره بازی فردا اضافه کرد: بازی فردا بازی خوبی است و امیدواریم بازی خوبی ارائه بدهیم. نفت یکی از تیم هایی که شرایط خوبی در جدول دارد و بازی خوبی ارائه می‌کند، شاید اسم خیلی بزرگی نداشته باشد اما برای همه تیم‌ها مشکل ساز شده است. امتیازات خوبی کسب کرده و بازی فردا می‌توان گفت برای هر دو تیم بازی سختی است.

سرمربی استقلال افزود: امیدواریم یک بازی خوبی ارائه کنیم و در نهایت از این بازی سه امتیاز را بگیریم. امیدواریم که مشکل خاصی غیراخلاقی به وجود نیاید و بدون حاشیه شاهد یک بازی جوانمردانه از طرف هر دو تیم باشیم و هر تیمی بهتر بازی کرد برنده بازی باشد.

محروم یا مصدوم دارید؟ فکری در پاسخ به این سوال گفت: دو تا از بازیکنانمان مرادمند و شیخ دیاباته مصدومان هستند. محروم خاصی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز