خبرگزاری کار ایران

صادقی: مقابل پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر بازی داریم/ ما تیم سخت کوشی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۰۰۴

سرمربی تیم سایپا از تقابل این تیم با گل گهر سیرجان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر  گل گهر سیرجان صحبت هایش را با تسلیت به خانواده مهرداد میناوند و جامعه فوتبال آغاز کرد: خبر فوت آقای میناوند خبر بدی بود و همه ناراحت شدند. امیدوارم علی انصاریان عزیز خیلی زود خوب شود و این بیماری از دنیا ریشه کن شود و مردم به حالت عادی بازگردند.

او سپس در مورد مصاف با شاگردان قلعه نویی بیان کرد: بازی سختی مقابل تیم خوب گل گهر داریم. این تیم بازیکنان خوبی دارد به همراه کادر فنی باتجربه و آقای قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر است. همیشه بازی کردن مقابل تیم های آقای قلعه نویی سخت است، چون تیم هایشان از نظر بدنی و تاکتیکی خوب هستند و همیشه برای بردن می آیند. این کار را سخت می کند. ما در دو هفته نتایج خوبی گرفته ایم. امیدوارم قبل از هر چیزی روند فنی خوبمان را ادامه دهیم و چون بازی در زمین ما است، نتیجه هم بگیریم.

از ابراهیم صادقی در مورد نتایج این تیم پرسیده شد و او در واکنش به این سوال که چه صحبتی با بازیکنان تیمش پس از شکست استقلال داشته است، توضیح داد: با بچه ها دو روز بعد از بازی استقلال صحبت کردیم و گفتیم آن بازی را فراموش کنند و به بازی بعدی فکر کنند. بردن تیم های بزرگ به تیم های جوانی مثل ما سرخوشی می دهد. خوشبختانه با تجربه های تیم هم حواسشان به تیم هست و سعی کردیم آن بازی را فراموش کنیم و به بازی گل گهر فکر کنیم. بچه ها هم سرحال و آماده هستند و سعی می کنیم فوتبال خوبی را ارائه بدهیم.

کاپیتان سابق تیم فوتبال در مورد صحبت های الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر که در مصاحبه خود گفته بود که سایپا یک فوتبال کارگری ارائه می کند، توضیح داد: من صحبت های ایشان را شنیدم. ما سعی می کنیم که تمام بازیکنان در اختیار تیم باشند. زحمت بکشند و بدوند و تا لحظه آخر برای تیم تلاش کنند. تیمی سخت کوشی هستیم که برای نتیجه خوب تلاش می کنیم.

از صادقی در مورد ناکامی گل گهر در چهار هفته اخیر در کسب پیروزی پرسیده شد و او در واکنش به این سوال گفت: کیفیت فنی تیم فوتبال گل گهر مشخص است و تیم خوبی هستند. اینکه چهار هفته نبرده اند، نباید ما را گول بزند. آنها می خواهند از این شرایط خارج شوند و تمام تلاششان را خواهند کرد. امیدوارم همانطور که آقای قلعه نویی گفتند، عدالت برقرار باشد و هر تیمی که از نظر توانایی فنی شرایط بهتری دارد، برنده بازی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز