خبرگزاری کار ایران

نیما نکیسا در گفتگو با ایلنا:

از دیشب تا حالا پلک رو هم نگذاشته ام/ مهرداد گفت نترس بادمجان بم آفت ندارد/ علی انصاریان را فراموش نکنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۹۳۱

هم بازی سابق مهرداد میناوند هنوز درگذشت وی را باور نکرده است.

نیما نکیسا هم‌بازی و رفیق شفیق مهرداد میناوند در تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص در گذشت دوست صمیمی خود مهرداد میناوند گفت: من دیشب وقتی این خبر تلخ را شنیده ام تا بدین لحظه یک دقیقه پلک روی هم نگذاشته و نخوابیدم. ناخودآگاه اشک از چشمانم جاری می‌شود. ما روزهای شیرینی را در کنار هم در تیم ملی و پرسپولیس داشتیم. در اردوهای مختلف و افتخارات زیادی در کنار هم بودیم و روزهای خوبی برایمان رقم خورد. باورش برایم سخت است که او از بین ما رفته است.

وی افزود: مهرداد بسیار خوش برخورد و مهربان بود. او یک پرسپولیسی متعصب اما دوست داشتنی بود. هیچ کس فراق او را باو نمی‌کند. اکنون که با شما صحبت میکنم در راه بهشت زهرا هستم تا در تشییع پیکر او شرکت کنم. این ضایعه را به فوتبال دوستان و جامعه ورزش و به همسر و خانواده او تسلیت میگویم خداوند به همه ما صبر دهد. 

نکیسا در مورد اینکه آیا بعد از ابتلای میناوند به ویروس کرونا با او صحبت کرده است، بیان کرد: روزی که در بیمارستان بستری شد به او زنگ زدم و جواب نداد. دو ساعت بعد خودش زنگ زد گفتم چطوری رفیق؟ گفت خوب هستم نگران من نباش بادمجان بم آفت ندارد. به او گفتم مهرداد اگر کاری بود به من اطلاع بده، گفت چشم رفیق. روزی هم که شنیدم حال او وخیم شده در سفر کاری بودم به همین دلیل با دکتر هاشمیان صحبت کردم ایشان گفتن حال مهرداد خوب است اما متاسفانه شب گذشته او از بین ما پرکشید.

نکیسا در پایان گفت: این مملکت یک مهره ورزشی بزرگ را از دست داد و تا مدت‌ها این داغ بر دل هواداران و هم بازی‌های او خواهد ماند. چرا که او فردی مهربان و خنده رو بود و هیچ کس از او بدی ندید و همه مهرداد میناوند را دوست داشتند. اما علی رغم از دست دادن او نباید از علی انصاریان غافل شویم. امیدوار هستم علی سلامتی خود را هر چه زودتر به دست بیاورد و حداقل با سلامتی خود داغ فراق مهرداد را تکسین دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز