خبرگزاری کار ایران

مصلح: هیچکس در سپاهان قول قهرمانی نداده است/ از نیمکت نشینی ناراحتم ولی با تلاش بیشتر جایگاهی را پس می‌گیرم/ دو سال در جای مهرداد میناوند برای پرسپولیس بازی کردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۷۸۸

مدافع تیم سپاهان در مورد وضعیت خودش و تقابل با صنعت نفت گفت و در پایان خاطره‌ای از مرحوم میناوند نقل کرد.

شایان مصلح در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار سپاهان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی سختی بود و صنعت نفت بدون دلیل در رتبه‌های بالای جدول نیست و واقعا تیم خوبی هستند که ۵ بازی قبلی خودشان در آبادان را برده بودند و به نظرم بردن آنها در آبادان کار بزرگی بود که ما انجام دادیم. بازی خوبی بود. و خیلی زود توانستیم به گل برسیم و ۷۰ دقیقه هم از آن به خوبی محافظت کردیم ولی روی یک غفلت گل خوردیم متاسفانه ولی بازهم با تلاش و دوندگی و اراده‌ای که برای پیروزی داشتیم به گل دوم رسیدیم و سه امتیاز مهم به دست آوردیم.

وی در مورد حضور خودش در ترکیب اصلی پس از مدت‌ها و عملکردش در این بازی گفت: خدا را شکر بعد از چند وقت در ترکیب اولیه تیم بازی کردم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم. هم نمرات خوبی گرفتم و هم کادرفنی و هواداران راضی بودند و خودم هم از عملکرد خودم راضی بودم و امیدوارم این موضوع باعث شود کادرفنی بازهم به من فرصت دهد. 

مدافع چپ سپاهان در رابطه با نیمکت نشینی در این تیم عنوان کرد؛ نیمکت نشینی برای هر بازیکنی آزار دهنده است ولی من عادت دارم به جای اعتراض و غر زدن با تلاش و عملکردم جایگاهم را در ترکیب پس بگیرم. سپاهان تیم بزرگی است و در هر پست ۲-۳ بازیکن خیلی خوب داریم و رقابت برای ترکیب اصلی فشرده است و این را هم باید بگویم که اولویت اصلی همه ما نتیجه گرفتن تیم است و اینکه چه کسی بازی کند در وهله اول اهمیتی ندارد. 

مصلح در مورد وضعیت سپاهان در جدول و شانس بالای این تیم برای قهرمانی گفت: خدارا شکر وضعیت خوبی در جدول داریم و سپاهان هم همیشه مدعی جدی قهرمانی است ولی هنوز زود است بخواهیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم و نه کادرفنی و نه بازیکنان هرگز قول قهرمانی به هواداران ندادند و باید ببینیم در ادامه فصل چه اتفاقاتی رقم می‌خورد. شرایط جدول خیلی پیچیده است و فاصله امتیازات خیلی کم است و یک تیم با ۳ برد از ته جدول به بالای جدول می‌رسد. در شرایط کرونا که تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند تیم‌هایی که هوادار کمتری دارند راحت تر هستند و فشار کمتری را تحمل می‌کنند و از همین‌رو کار سختی داریم. 

وی در مورد بازی با شهر خودرو هم گفت: شهر خودرو تیم باشخصیتی است و کار سختی مقابل این تیم داریم. به جایگاه این تیم در جدول نباید نگاه کرد و واقعا تیم خوبی هستند ولی امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم چرا که اگر ۳ بازی باقی مانده تا نیم فصل را ببریم با شرایط خوبی نیم فصل دوم را آغاز خواهیم کرد. 

مدافع سپاهان در مورد برنامه‌ریزی سازمان لیگ که با اعتراض همه تیم‌ها روبرو شده هم خاطرنشان کرد: در این مورد صحبتی ندارم چون تخصص من نیست و آن بندگان خدا هم محدودیت‌هایی دارند که باعث شده برنامه‌ریزی به این شکل شود و امیدوارم خدا کمکشان کند تا برنامه بهتری بچینند و حقی از تیمی ضایع نشود. 

مصلح در پایان با تسلیت درگذشت مهرداد میناوند خاطره‌ای از او نقل می‌کند: از خدا برایشان طلب آمرزش می‌کنم‌ و روحشان شاد باشد. روزی که آقای کالدرون من را از لیست پرسپولیس کنار گذاشت در ترکیه بودم و داشتم میرفتم فرودگاه که به من پیام داد و گفت هر کاری بتواند برایم انجام می‌دهد و بهم دلداری داد. آدم دوست داشتنی و با معرفتی بود و محبت اهل بیت علیهم السلام را داشت. خدا رحمتش کند. دو سال در جایی بازی کردم که سال‌ها مهرداد میناوند عزیز برای پرسپولیس بازی کرده بود. همه ما قدردان زحماتی هستیم که برای تیم ملی کشید و قطعا یادش تا همیشه در ‌خاطرمان می‌ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز