خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی پرسپولیس: دنبال راه حل پرونده بودیمیر هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۷۲۵

باشگاه پرسپولیس می گوید سرخپوشان به دنبال راهی برای حل پرونده بودیمیر هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کاوه علی‌اسماعیلی با اشاره به شرایط موجود پیرامون سرخپوشان پایتخت اظهار داشت: «عصر روز گذشته (سه‌شنبه) هیئت مدیره با معرفی دو عضو جدید اولین جلسه خود را برگزار کرد. در این جلسه، مسائل مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مهم‌ترین آن، تقویت شرایط اقتصادی باشگاه و سیاست‌گذاری برنامه‌های مدیریتی بود. این جلسه، مهمان ویژه‌ای داشت و یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم هم دقایقی در نشست هیئت مدیره حضور یافت.»

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: «در حال حاضر اتحاد و همدلی بزرگی در خانواده پرسپولیس به وجود آمده است. کادرمدیریتی خود را درکنار کادرفنی و بازیکنان احساس می‌کند و این شرایط سبب شده تا هواداران با خیال راحت به حمایت از تیم محبوب‌شان بپردازند. باید بار دیگر از طرفداران پرسپولیس تقدیر و تشکر کنیم زیرا قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا، معنای تازه‌ای به هواداری از یک تیم فوتبال بخشیدند و در این مدت نیز، بزرگ‌ترین جامعه طرفداری را شکل دادند. فوتبال ایران هرگز تجربه چنین حمایتی از سوی هواداران یک باشگاه را نداشت و فضایی که به وجود آمد، برای همه اهالی خانواده بزرگ فوتبال تازگی داشت.»

علی‌اسماعیلی افزود: «از جمله اتفاقات خوب در روزهای گذشته، تسویه حساب با اینیگو والنسیا دستیار گابریل کالدرون سرمربی پیشین پرسپولیس بود. این پرونده هم یکی از شکایت‌هایی بود که برای دوران مدیریت جعفر سمیعی به میراث گذاشته شد. پرونده با شکایت به فیفا، در مسیر پر چالشی قرار گرفت اما با اینکه زمان نسبتا زیادی برای تسویه حساب در اختیار داشتیم، طبق خواسته تیم مدیریتی، به سرعت حل و فصل شد تا نگرانی تازه‌ای برای پرسپولیسی‌ها ساخته نشود. متاسفانه بدهی‌های گذشته همچنان روی دوش باشگاه سنگینی می‌کند و کار را برای مدیران فعلی سخت و دشوار کرده است.»

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «در حال حاضر مهم‌ترین مشکل ما، بحث شکایت ماریو بودیمیر مهاجم پیشین تیم است. پرونده‌ای که باید تا به حال به آن رسیدگی می‌شد تا مختومه شود. تیم مدیریت باشگاه مشغول فعالیت است تا این مشکل را حل کند اما باید به صورت شفاف به هواداران بگوییم متاسفانه حساب باشگاه خالی است و منتظریم تا اتفاقات تازه‌ای رخ بدهد. در شرایطی قرار گرفته‌ایم که درآمدزایی بسیار سخت شده و چاره‌ای جز تلاش برای یافتن منابع درآمدی بیشتر، وجود ندارد. پرسپولیس در حال حاضر تنها باشگاه ایرانی است که از کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب میلیون دلاری دارد ولی به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم از درآمدی که حاصل تلاش بازیکنان و کادرفنی است، سود ببریم. با این حال، ناامید هم نیستیم و تلاش‌ها ادامه پیدا می‌کند تا راهی برای حل این بحران پیدا شود.»

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد شایعات مختلف در خصوص جذب بازیکنان جدید، اضافه کرد: «تا به حال هیچ اتفاقی رخ نداده زیرا مدیریت باشگاه برای جذب بازیکن، طبق خواسته کادرفنی عمل می‌کند و فعلا از سوی یحیی گل‎محمدی، لیست بازیکنان درخواستی ارائه نشده است. بحث جذب مهدی ترابی هم به شرایط آینده این بازیکن گره خورده و تا زمانی که به صورت رسمی و قطعی، با باشگاه العربی قطر فسخ قرارداد نکند، شرایطی برای مذاکره مستقیم با ترابی وجود ندارد. البته در این مورد نیز امیدواریم مهدی هر چه زودتر به خانه خودش بازگردد.»

علی‌اسماعیلی با اشاره به تلاش مدیریت باشگاه برای بازگرداندن تماشاگران پرسپولیسی به ورزشگاه، تصریح کرد: «در حال اتمام طرح‌های خود هستیم تا به صورت یک بسته پیشنهادی در اختیار سازمان لیگ قرار بدهیم و بتوانیم به زودی، تماشاگران خود را به ورزشگاه بازگردانیم. سمیعی در کنار فعالیت‌های باشگاه، هر روز پیگیر بازگشت تماشاگران به ورزشگاه آزادی است و باتوجه به برنامه‌ها، طرح‌ها و فعالیت‌هایی که در باشگاه انجام می‌شود، به زودی می‌توانیم هواداران پرسپولیس را روی سکوهای ورزشگاه ببینیم.»

وی گفت: «قبول شکست در دیدار مقابل آلومینیوم اراک برای همه پرسپولیسی‌ها سخت بود ولی بعد از این بازی، بار دیگر حمایت کامل هواداران از تیم و کادرفنی را حس کردیم که نشان از افزایش درک طرفداران ما از فوتبال و شرایط پرسپولیس دارد. تیم ما یاد گرفته در شرایط سخت، چطور به حرکت قدرتمندانه خود ادامه بدهد و با وجود مربیان بادانش و همچنین ستاره‌هایی که در اختیار داریم، در ادامه فصل می‌توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. همان‌طور که یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌های اخیر خود اشاره کرد، پرسپولیس توان و انگیزه‌ فوق‌العاده‌ای برای تکرار قهرمانی‌های خود دارد و در این فصل هم به دنبال رقم زدن یک اتفاق بزرگ و هیجان‌انگیز هستیم.»

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس در نهایت اضافه کرد: «قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا هم برگزار شد و در کنار الریان قطر و گوا هند، منتظر تیم چهارم گروه E می‌مانیم. هیچ حریفی را دست‌کم نمی‌گیریم و برای تکرار موفقیت‌های گذشته به این مسابقات بازمی‌گردیم. پرسپولیس قهرمان غرب آسیا و نایب قهرمان دوره قبلی است و بدون تردید برای سایر تیم‌های همگروه ما این موضوع افتخار محسوب می‌شود که شانس تقابل با پرسپولیس را پیدا کرده‌اند. پرسپولیس هم با ستاره‌های خود برای لیگ قهرمانان 2021 آماده می‌شود تا بهترین اتفاقات را رقم بزند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز