خبرگزاری کار ایران

رجبی: برای ۳ امتیاز همدل شدیم اما کیفیت بد زمین به ما اجازه نداد/ از داوری‌ها خیلی ضربه خوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۶۹۹

مدافع تیم فوتبال بادران تهران گفت: شک نکنید بادران در این فصل برای صعود بسته شده است و ما جزو مدعیان صعود به لیگ برتر هستیم.

داوود رجبی مدافع تیم فوتبال بادران تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با استقلال ملاثانی گفت: ما میدانستیم باتوجه به شرایط تیم ملاثانی و شرایط خاصی که این بازی دارد اعم از شرایط زمین و جو خاصی که آنجا حاکم است، بازی سختی داریم ولی همگی همدل شدیم که برویم برای کسب ۳ امتیاز اما باتوجه به اینکه ما عادت داریم روی زمین بازی کنیم و شرایط زمین اجازه بازی روی زمین را به ما نمی‌داد، خدارو شکر توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.

وی درخصوص داوری این بازی نیز گفت: با اینکه پیش بینی می‌شد این بازی برای داور سخت باشد ولی داور به خوبی توانست مدیریت کند و خوب سوت بزند.

وی درخصوص نتایج نوسانی این هفته‌های بادران نیز توضیح داد: به هر حال تیم ما بسته شده برای صعود و خیلی از بازی‌ها هم همانطور که در برنامه فوتبال یک هم اشاره شد، از داوری ضربه خوردیم و امتیاز از دست دادیم. شما مطمئن باشید بادران گزینه اصلی صعود است.

رجبی در پاسخ به این سئوال که آیا مدیران این باشگاه تاکنون به تعهداتشان عمل کرده‌اند یا خیر نیز گفت: هر حال تیم ما یک تیم خصوصی است و هیچ حمایتی از هیچ سمتی غیر از خود مدیران تیم نمی‌شود و خداروشکر مدیریت باشگاه تا بدین‌جا به همه تعهداتش عمل کرده و ازشون تشکر می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم حمایت‌هایشان از باشگاه را دریغ نکنند و مطمئن باشند بادران امسال با سال‌های قبل خیلی فرق دارد و انشالا آخر فصل جواب اعتمادشان را می‌دهیم.

مدافع بادران در خاتمه اظهار داشت: تشکر میکنم از شما و همه کسانی که بازی‌های لیگ یک را رصد می‌کنند و اهمیت می‌دهند و این به نوعی انگیزه است برای بازیکنان لیگ یک تا به جایگاه واقعی خود برسند. استعدادهای زیادی در لیگ یک وجود دارد که مطمئنم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز