خبرگزاری کار ایران

رضانیا: به صدرنشینی دل خوش نمی‌کنیم/ بازی به بازی پیش می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۶۹۸

هافبک تیم فوتبال هوادار تهران گفت: لذت صدرنشینی به صعودش است و زمانی از این صدرنشینی لذت می‌بریم که به لیگ برتر صعود کرده باشیم.

صادق رضانیا هافبک تیم فوتبال هوادار تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با استقلال خوزستان گفت: خداروشکر بازی خوبی بود. از اول بازی ما سوار بازی بودیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی به دست بیاوریم و تیم استقلال خوزستان هم جزو تیم‌های خوب لیگ یک به حساب می‌آید که خداروشکر توانستیم این بازی ۶ امتیازی را پیروز شویم. داوری بازی نیز خوب بود و داور این بازی به نظرم خوب قضاوت کرد.

وی درخصوص لذت صدرنشینی در این هفته‌ها نیز توضیح داد: خب صدرنشینی به نظرم تلاش همه بچه‌ها و کادرفنی بوده و ما به این صدرنشینی موقت دل خوش نمی‌کنیم و تلاشمان را می‌کنیم تا بازی به بازی پیش برویم و بتوانیم این صدرنشینی را در آخر فصل جشن بگیریم.

رضانیا در پاسخ به این سئوال که آیا مسئولین این تیم تاکنون به تعهداتشان عمل کرده‌اند یا خیر نیز گفت: تا کنون مدیران باشگاه به قولی که داده بودند عمل کردند. انشالا از این به بعد هم حمایت می‌کنند تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

هافبک هوادار تهران در خاتمه اظهار داشت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم انشالا بازی به بازی پیش میرویم تا در آخر بتوانیم مزد تلاشمان را با صعود به لیگ برتر بگیریم.  لذت صدرنشینی به صعودش است و زمانی از این صدرنشینی لذت می‌بریم که به لیگ برتر صعود کرده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز