خبرگزاری کار ایران

احمدی: تیم خیبر دوندگی زیادی داشت/ مدیران فجر امسال سنگ تمام گذاشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۶۹۷

مهاجم تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: بی‌دقتی، بدشانسی و نبود چند بازیکن تاثیرگذار سبب شده تا نتایج فجر کمی نوسانی باشد.

میلاد احمدی مهاجم تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با خیبر خرم آباد گفت: بازی خیلی خوبی بود. تیم خیبر تیم پرقدرت و تیم سخت کوشی بود و ما این موضوع را میدانستیم. آنها سعی در خراب کردن بازی تیم ما داشتند و واقعا دوندگی این تیم قابل تحسین بود،. ولی تیم ما در این بازی با این وجود که تیم خیبر کار را برای ما سخت کرده بود، موقعیت زیادی خلق کرد ولی نتوانستیم استفاده کنیم و بازی مساوی شد.

وی درخصوص داوری این بازی نیز گفت: به نظرم داور خوب بود. به صحنه‌ها نزدیک بود ولی میتوانست دو پنالتی برای ما بگیرد. صحنه اول بدون توپ، کامل پای من را زدند و در صحنه دیگر، توپ به دست بازیکن حریف خورد و به نظرم پنالتی بود که داور نگرفت.

احمدی درخصوص نتایج نوسانی این تیم نیز اظهار داشت: به نظرم چند عامل تاثیرگذار است. بی‌دقتی و بدشانسی ما در امر گل زدنمان و همچنین وجود چند بازیکن مصدوم در این هفته‌ها بی‌تاثیر نیست ولی در کل تیم ما فوبتال خیلی خوبی بازی می‌کند و ما در هر بازی مالک بازب هستیم و موقعیت‌های فرارانی داریم.

هافبک فجرسپاسی در پاسخ به این سئوال که آیا مدیران این باشگاه به تعهدات خود عمل کرده‌اند یا خیر نیز گفت: بله، امسال واقعا مدیران باشگاه سنگ تمام گذاشتند و تا الان هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ امکاناتی در شرایط مساعدی قرار داریم. صد درصد این تیم یکی از مدعیان اصلی صعود است و مطمئن باشید در آخر فصل این تیم صعود می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز