خبرگزاری کار ایران

داغستانی: خطای پنالتی بازیکن قشقایی از چشم داور دور ماند/ خبرهای خوبی برای گل ریحان در راه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۶۹۶

مدافع تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: باتوجه به بازیکنان جوان و باتجربه‌ای که داریم، به آینده گل ریحان امیدواریم.

نیما داغستانی مدافع و کاپیتان تیم فوتبال گل ریحان البرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با قشقایی شیراز گفت: بازی خوبی بود و دو تیم برای کسب پیروزی تلاش فراوانی کردند. داوری بازی نسبتا خوب بود ولی می‌توانست یک پنالتی برای تیم ما بگیرد که بازیکن قشقایی با آرنج به صورت بازیکن ما ضربه زد ولی از چشم داور دور ماند.

وی در خصوص مشکلات عدیده باشگاه گل ریحان نیز توضیح داد: تیم گل ریحان از اول فصل مشکلاتی داشت که رفته رفته دارد حل می‌شود و خبرهای خوبی در راه است و انشالله باهمت مسئولین باشگاه، این مشکلات به حداقل خواهد رسید.

داغستانی درخصوص کار کردن با اصغر مازیار سرمربی جدید این تیم نیز گفت: با تغیراتی که در کادرفنی انجام شد، آقای مازیار سرمربی تیم شدند. ایشان بسیار مربی با شخصیتی هستند و به اخلاق و نظم اهمیت خاصی میدهند و با بازیکنان جوان و باتجربه‌ای که داریم می‌شود به آینده تیم گل ریحان امیدوار بود.

مدافع گل ریحان در خاتمه اظهار داشت: جایگاه اصلی تیم گل ریحان اینجای جدول نیست و کمی بدشانسی آوردیم و امیدواریم در بازی‌های آینده امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز