خبرگزاری کار ایران

کدام بازیکنان استقلال به درب خروج نزدیک هستند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۳۳۴

با نزدیک شدن به نقل و انتقالات زمستانی گمانه‌زنی‌ها پیرامون لیست خروجی محمود فکری رو به افزایش است.

به گزارش ایلنا، 

محمود فکری در کنفرانس خبری پیش از مصاف با سایپا از جدایی چند بازیکن این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل خبر داد. پس از تایید سرمربی استقلال درخصوص رفتن چند بازیکن تیم در نقل و انتقالات زمستانی گمانه زنی‌ها پیرامون این بازیکنان و شایعات درمورد کسانی که قرار است نیم فصل تیم را ترک کنند بالا گرفته است. 

یکی از بازیکنانی که احتمال و گمانه‌زنی‌ پیرامون آینده او وجود داشت هروویه میلیچ بود که با جدایی او دو جای خالی در لیست این تیم ایجاد می‌شد اما باشگاه اعلام کرد طرفین به توافق جدیدی رسیده‌اند و او قرار است فعلا تا پایان فصل در جمع آبی پوشان ماندنی شود. با این حال هنوز چند بازیکن وجود دارند که شواهد و آمارشان نشان می‌دهد به درب خروج نزدیک هستند.

 

فرشید باقری

او برای نزدیک به دو هفته در وضعیت نامشخصی قرار دارد. این بازیکن از سوی محمود فکری در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته است. باقری با وجود اتفاقات پس از بازی فولاد و با اینکه به صورت رسمی درخواست رضایت‌نامه داشت تا از تیم جدا شود توسط کادرفنی مورد حمایت قرار گرفت و حتی محمود فکری به او بازوبند کاپیتانی را هم اهدا کرد اما تغییری در روند او ایجاد نشد. به شکل قطعی می‌توان گفت که باقری یکی از جدا شده‌های استقلال در نیم فصل است. خبر می‌رسد که باشگاه هم به این بازیکن اعلام کرده می‌تواند نام تیم بعدی خودش را برای گرفتن رضایت نامه اعلام کند. پرسپولیس و گل گهر سیرجان از جمله نام هایی که به عنوان مشتری‌های باقری مطرح شده، اما هیچ کدام رسمی نیست. 

حسین حسینی

حسین حسینی از هفته دوم لیگ نیمکت نشین شده است و رشید مظاهری با توجه به عملکرد فوق العاده‌ای که داشته تا اینجا بهترین دروازه بان لیگ بیستم محسوب می‌شود. حسینی که در سال‌های قبل تحمل نیمکت نشینی مهدی رحمتی را هم نداشت امسال فقط یکبار با رقیب اش دچار چالش شد که خیلی زود با دخالت فکری این غائله ختم به خیر شد. حسینی تا به امروز درخواستی مبنی بر جدایی نداشته و گفته بود تصمیم دارد تا پایان قراردادش در استقلال بماند اما با وجود اینکه قراردادش تا پایان فصل خاتمه می‌یابد و بازیکن آزاد می‌شود به نظر می‌رسد با روند تداوم نیمکت‌نشینی‌ها تصمیم به ترک تیم در زمستان داشته باشد.

 متین کریم زاده

متین کریم زاده ابتدای فصل از پارس جنوبی جم به استقلال آمد اما کادرفنی اعتقاد چندانی به این بازیکن ندارد. او حتی در روزهای غیبت هروویه میلیچ و مصدومیت محمد نادری تو انتخاب اول کادرفنی نبود و فکری از محمد دانشگر در این پست استفاده کرد تا نشان بدهد اعتماد زیادی به این بازیکن نخواهد داشت. در زمستان امسال فروش این بازیکن بعید است اما احتمال دارد تا او با قراردادی قرضی آبی‌ها را ترک کند تا هم تیم یک سهمیه خالی داشته باشد و هم خودش فرصت بازی کردن پیدا کند؛ فرصتی که هر بازیکن نیمکت نشینی به دنبال آن است.

سجاد آقایی 

یکی از خریدهای با قرارداد پنج ساله استقلال در زمان معاونت پندار توفیقی تا به امروز جایگاه ثابتی در ترکیب تیم به دست نیاورده است. آقایی که با قراردادی قرضی در تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان حضور داشت، تابستان امسال به تیم بازگشت و خواستار جدایی هم بود که در نهایت ماندنی شد و به همراه تیم بزرگسالان تمرین می‌کند. او به عنوان بازیکن تعویضی اغلب فرصت بازی به دست می‌آورد اما این روند برای او مطلوب نبوده و بعید است از وضعیتش رضایت داشته باشد. با توجه به ترافیک بالای خط حمله احتمال جدایی قطعی او در نیم فصل بیش از جدایی قرضی اش به نظر می‌رسد. 

سیاوش یزدانی 

سیاوش یزدانی هم یکی از گزینه‌های احتمالی خروج در نیم فصل است. اینطور به نظر می‌رسد که مصدومیت‌های پی در پی و طولانی باعث شده تا کادرفنی از این مدافع رضایت نداشته باشد. یزدانی با وجود پایان مصدومیتش برای چند هفته به آمادگی رسیده اما کادرفنی از محمد دانشگر، عارف غلامی و محمدحسین مرادمند به عنوان مدافع میانی استفاده می‌کنند و اعتقادی به بازی کردن او ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز