خبرگزاری کار ایران

گزارش تصویری

برد ارزشمند شاگردان فرشاد پیوس مقابل ایرانجوان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۳۱۶

در هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم ویستاتوربین موفق شد ایرانجوان بوشهر را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ویستاتوربین تهران با تک گل جواد مولایی موفق شد برابر ایرانجوان بوشهر به برتری دست یابد و اولین شکست حریف را در فصل جاری رقم زد.

 

این دیدار که در استادیوم غدیر تهران و به میزبانی شاگردان فرشاد پیوس برگزار شد، با حواشی زیادی همراه بود. اخراج زودهنگام بازیکن ایرانجوان به دلیل فحاشی به داور مسابقه و در ادامه حملات پردامنه ویستاتوربین که با بدشانسی راهی به دروازه حریف نداشت، در نهایت با گل جواد مولایی از روی نقطه پنالتی، سه امتیاز ارزشمند برای این تیم در پی داشت تا آنها به رتبه چهارم جدول دست یابند.

 

در پایان بازی ایرانجوانی‌ها بار دیگر حواشی بزرگی رقم زدند و در مسیر منتهی به رختکن با داور مسابقه به درگیری پرداختند که با دخالت نیروی انتظامی، ماجرا خاتمه یافت.

 

ویستاتوربین در این بازی با ترکیب امین احسانبخش، مرتضی نگهداری، محسن ورزکار، حبیب افرا، محمدرضا شیرزادی، جواد مولایی، حامد اکبری، محمد نوروزی، مصطفی بهزادپور، مرتضی حسینی و مصطفی نوربخش برای حریف صاحبنام خود قرار گرفت و در نیمه دوم نیز فرشاد پیوس دست به تغییراتی در ارنج خود زد و محمد امرایی، کمیل حیدری، عارف صیفی، حکیم حزباوی پور و محمد حمدی نژاد را به ترکیب اضافه کرد.

 

حکیم حزباوی پور، مهاجم باتجربه و تکنیکی ویستاتوربین که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت برای اولین بار در ترکیب این تیم به میدان رفته بود توانست نمایش موفقی از خود به جا بگذارد و در نهایت اما این محمد امرایی، بازیکن تکنیکی و آینده‌دار ویستاتوربین بود که در اولین گام با گرفتن یک پنالتی تیمش را برای دستیابی به برد کمک کرد.

 

مرتضی نگهداری نیز در این بازی با دریافت کارت قرمز از داور جنجالی این بازی، دیدار هفته آینده تیمش را از دست داد. امین احسان‌بخش دروازه‌بان باتجربه ویستاتوربین سومین کلین شیت خود را در این فصل بار دیگر در بازی خانگی به جا گذاشت تا آماده بازی هفته آینده شود. ویستاتوربین اکنون با 10 امتیاز طی 6 بازی، در رده چهارم جدول جا گرفته و در هفته آینده باید به مصاف محتشم تبریز برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز