خبرگزاری کار ایران

به خاطر هواداران و پایان حواشی؛

آقای گل‌محمدی، مناظره با رسول پناه را قبول کن

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۳۱۴

رئیس سابق و مسعتفی هیات مدیره پرسپولیس سرمربی این تیم را به مناظره تلویزیونی دعوت کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برخلاف آنچه تصور می‌شد، خروج مهدی رسول پناه از هیات مدیره پرسپولیس پایانی بر حواشی این باشگاه و جدال پیش آمده میان او و یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم نبود، کما اینکه در نشست خبری پس از شکست سرخپوشان در دیدار مقابل آلومینیوم اراک سوالات خبرنگاران پیرامون عدم موفقیت تیم پس از جدایی رسول پناه بود که مستقیم و غیر مستقیم یحیی را به بهانه جویی و عدم پذیرش مسئولیت فنی تیم در نتایج اخیر متهم کردند.

این پایان کار نبود و فردای شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم که فضا علیه گل‌محمدی بود، مهدی رسول پناه فرصت را غنیمت شمرده و سکوت خودش در چند وقت اخیر را علیه هجمه‌ها شکست و با انتشار بیانیه‌ای 14 بندی هم پاسخ یحیی گل‌محمدی به اتهامات علیه خودش را داده و هم اتهامات جدیدی علیه سرمربی پرسپولیس مطرح کرد تا پرونده جدال رسانه‌ای این دو نفر وارد فاز جدیدی شود.

رسول پناه به موارد عنوان شده در بیانیه خود اکتفا نکرد و از گل‌محمدی دعوت کرد تا برای تنویر افکار عمومی مناظره‌ای با یکدیگر در تلویزیون داشته باشند و در نهایت پس از این مناظره قضاوت بر عهده افکار عمومی گذاشته شود.

با روحیاتی که از یحیی گل‌محمدی سراغ داریم بعید است او چنین درخواستی را قبول کند ولی این می‌تواند تنها راه چاره موجود برای پایان حواشی اخیر و بازگرداندن آرامش به اردوی پرسپولیس باشد. اگر یحیی بخواهد همچنان به صورت جسته و گریخته در موقعیت های مختلف پاسخ رسول پناه را بدهد این پرونده جمع نخواهد شد و ممکن است دوباره با واکنش دیگری روبرو شود و سکوت او هم به معنای پذیرش اتهامات و نداشتن پاسخ درخور برای آن در نزد افکار عمومی جلوه خواهد کرد که برای وجهه سرمربی پرسپولیس اتفاق خوبی نیست.

پس آقای گل محمدی، به خاطر پرسپولیس، هوادارانش و پایان دادن به این حواشی درخواست مناظره را قبول کن تا این پرونده برای همیشه بسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز