خبرگزاری کار ایران

با یک باخت به دنبال برکناری کادر فنی نباشیم

بیک زاده: استقلال تراکتور را برد همه تعریف کردند به سایپا که باخت انتقادها شروع شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۲۶۳

پیشکسوت استقلال معتقد است انتقادات باید از این تیم سازنده باشد.

به گزارش ایلنا، هاشم بیک زاده پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید اگر انتقادات از محمود فکری و کادرفنی او منصفانه باشد او می‌تواند تیمش را در آرامش به اهدافی که از ابتدای فصل معین کرده برساند.

بازی استقلال و سایپا چطور بود؟

استقلال همانند دیدار برابر تراکتور نبود، شاید فکر می‌کردند به راحتی می‌توانند سایپا را شکست دهند و همین مساله باعث شد تا شاهد یک بازی خوب از آبی پوشان نباشیم. البته باید بپذیریم که آبی پوشان در این دیدار بدشانس هم بودند و روز خوب دروازه بان سایپا هم مقابل استقلال بود. مهدی قائدی یک بار تیر دروازه سایپا را لرزاند و یک بار هم ضربه ایستگاهی او می‌رفت که وارد دروازه شود اما عملکرد خوب گلر سایپا مانع از این کار شد.

این شکست انتقاداتی را هم همراه داشت؟

هر کسی نظرش را می‌دهد اما برای من عجیب است. استقلال وقتی تراکتور را برد همه شروع به تعریف و تمجید کردند اما وقتی در برابر سایپا باخت شروع به انتقادهای مخربانه کردند. اگر قرار است انتقاد کنیم باید منطقی باشیم، بهتر است انتقادات غیرمنصفانه نکنیم و با یک باخت به دنبال برکناری کادر فنی نباشیم مگر می‌شود یک تیم صدرنشین لیگ باشد، یکی از تیم‌هایی است که بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را دارد و بعد عده‌ای به دنبال این باشند که سرمربی تیم را بر کنار کنند؟ از روزی که فکری به استقلال آمده متاسفانه برخی به دنبال حاشیه سازی برای او و تیمش هستند، حتی زمانی که استقلال بازی را هم با پیروزی به پایان می‌رساند، این دوستان به دنبال برکناری و جایگزینی سرمربی هستند، چه برسد به اینکه تیم هم بازی را واگذار کند.

فکری از هواداران درخواست می‌کند که باهوش باشند؟

دقیقا همینطور است. هواداران باید هوشیار باشند اسیر فضای مجازی نشوند و از تیم و کادر فنی حمایت کنند و اجازه دهند تیم با آرامش کارش را ادامه دهد یادمان باشد فکری زمانی به استقلال آمد که چند روز بیشتر به شروع لیگ باقی نمانده بود و به طور حتم او می‌تواند استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند.

بازی نفت را چطور ارزیابی می‌کنید؟

هر بازی برای استقلال سخت است. تمام تیم‌هایی که مقابل استقلال یا پرسپولیس قرار می‌گیرند می‌خواهند خودشان را نشان بدهند. نفت در این فصل با هدایت مجتبی حسینی عملکرد فوق العاده ای داشته و توانسته نمایش قابل قبولی ارائه دهد، آنها نمی‌خواهند مقابل استقلال و آن هم در خانه امتیاز از دست بدهند، آبی پوشان هم باید با شروع این دیدار خاطره شکست برابر سایپا را فراموش کرده و با تمرینات منظم آماده این دیدار باشند، مطمئنم اگر استقلال بتواند آرامش را در دستور کارش قرار دهد به طور حتم برنده دیدار برابر نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

استقلال می‌تواند قهرمان نیم فصل باشد؟

باید به فکری زمان داده شود. استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است و می‌تواند این روند را ادامه دهد. اگر همه انتقاد منصفانه و تیم را حمایت کنند استقلال از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی را پیدا خواهد کرد و می‌تواند نتایج قابل قبولی هم کسب کند به شرط اینکه مسئولان باشگاه هم دست از حمایت از تیم برندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز