خبرگزاری کار ایران

مسلمی‌پور: منشا از زبان فارسی فحش‌هایش را خوب یاد گرفته است/ علیزاده و سهرابیان با مهری برخورد فیزیکی کردند/ خدا را شکر با این همه جنجال پیروز شدیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۸۰۵

مدافع تیم تراکتور در مورد بازی با گل گهر و اتفاقات پس از پایان بازی صحبت کرد.

محمد مسلمی‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تراکتور مقابل گل گهر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و خوشحالم با وجود همه جار و جنجال‌ها و دعواهایی که ایجاد کردند در نهایت ما به 3 امتیاز این بازی دست یافتیم. گل گهر تیم گردن کلفتی است و برتری مقابل این تیم در سیرجان کار راحتی نیست ولی ما از پس آن برآمدیم.

وی در مورد حضورش در زمین در این بازی گفت: این اولین حضورم در ترکیب اصلی تراکتور بود. متاسفانه بیش از این چند بار قرار بود بازی کنم ولی به دلایلی این اتفاق نیافتاد. مثلاً در بازی با سپاهان قرار بود بازی کنم ولی به دلیل ابتلا به کرونا 2 هفته از تمرینات دور بودم. خدا را شکر در این بازی فرصت پیدا کردم برای تراکتور بازی کنم و نتیجه هم گرفتیم.

مدافع چپ تراکتور در مورد عملکرد خودش هم عنوان کرد: خدا را شکر فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم و توانستم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم. یکی از نقاط قوت گل گهر سمت راست این تیم است که اجازه ندادیم از این ناحیه زیاد موقعیت سازی کنند.

مسلمی‌پور در مورد درگیری‌های پایان بازی میان بازیکنان دو تیم اظهار داشت: این درگیری‌ها در طول بازی وجود داشت که به پایان بازی رسید. منشا در یک صحنه به حبیب فرعباسی و وفا هخامنش توهین کرد که سایر بازیکنان هم وارد عمل شدند. منشا چند سال در ایران است و فارسی را خوب یاد گرفته ولی ظاهراً فحش‌ها را بهتر یاد گرفته است و به زبان فارسی فحاشی می‌کرد.

وی افزود: در یک صحنه هم سعید مهری روی پای علیزاده تکل زد که در جریان بازی بود ولی در پایان بازی او و سهرابیان به سعید مهری حمله کردند و با او برخورد فیزیکی داشتند و علیزاده با لگد به کمر مهری زد و همین باعث شد او عصبانی شود و واکنش نشان بدهد و مهری هیچ تقصیری در آن درگیری نداشت و اینکه می‌گویند فحاشی کرده هم درست نیست چون من آنجا بودم و همه چیز را دیدم.

مدافع تراکتور در مورد وضعیت خودش و رقابت با میثم تیموری در دفاع چپ تراکتور هم گفت: من از رقابت کردن نمی‌ترسم و اتفاقا رقابت باعث پیشرفت آدم می‌شود. میثم رفیق من است و فرقی نمی‌کند من بازی کنم یا او و مهم این است که تراکتور نتیجه بگیرد. برای میثم بابت مصدومیتش ناراحتم و امیدوارم زودتر بهبود پیدا کند.

مسلمی‌پور در مورد کار با شجاعی هم توضیح داد: آقا مسعود نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. او در کنار اینکه سرمربی تیم است برای ما مثل یک دوست و برادر بزرگتر است. تجربیات خوبی دارد که در اختیار بازیکنان می‌گذارد و برای همه ما وقت می‌گذارد و جو خیلی خوبی هم در تیم حاکم است.

وی در پایان در مورد جایگاه تراکتور در پایان فصل گفت: امیدوارم در جایگاه نخست جدول باشیم و جام قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز