خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر؛ آلومینیوم، سپاهان، سایپا و تراکتور با بیشترین سهم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۷۶۶

4 تیم با دو نماینده در تیم منتخب هفته بیشترین سهم را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر با انجام 8 دیدار پیگیری شد و مثل هر هفته تیمی منتخب از بهترین نفرات این هفته از رقابت‌ها تشکیل دادیم که به شرح زیر است:

 

دروازه‌بان: حسین پورحمیدی (آلومینیوم اراک)

گلر سابق استقلال در بازی با پرسپولیس نقش بسزایی در رقم زدن نخستین شکست  فصل سرخ‌پوشان داشت.  در دقایق پایانی این دیدار احمد نوراللهی کاپیتان پرسپولیس در یک موقعیت تک به تک با  پور حمیدی قرار گرفت، و سنگربان جوان اراکی ها موفق شد ضربه وی را به زیبایی هرچه تمام مهار کند.

 

مدافع چپ: حسین ساکی (صنعت نفت)

مدافع چپ صنعت نفت با وجود شکست تیمش توانست عملکرد خوبی مقابل سپاهان داشته باشد و جناح راست سپاهان به خوبی در این بازی از کار افتاده بود و اجازه موقعیت‌سازی چندانی به این جناح تیم اصفهانی داده نشد. ساکی پاس تک گل تیمش را هم به زیبایی ارسال کرد.

 

مدافع میانی: محمدرضا مهدیزاده (سپاهان)

یک بار دیگر ناجی سپاهان شد و با گل دقایق پایانی خودش توانست 3 امتیاز برای طلایی پوشان اصفهانی در دیدار حساس مقابل صنعت نفت به ارمغان بیاورد و تیمش را 21 امتیازی کند. مهدیزاده به جز گلی که زد در کارهای دفاعی هم مقابل خط حمله صنعت نفت کم اشتباه ظاهر شد.

 

مدافع میانی: مهران موسوی (فولاد خوزستان)

فولاد خوزستان درحالی موفق شد با نتیجه یک بر صفر ماشین سازی را شکست دهد که شاگردان نکونام خیلی زود در این دیدار به گل رسیدند. از همین رو ماشین سازی برای جبران گل خورده حملات زیادی را روی دروازه فولاد انجام داد. مهران موسوی مدافع فولادی‌ها نقش بسزایی در این پیروزی داشت. وی در این دیدار 8 بار موفق به قطع پاس حریفان شد و 7 بار دفع خطر کرد.

 

مدافع راست: فرشاد محمدی‌مهر (ذوب آهن)

در روزی که ذوب آهن به حقش مقابل نفت مسجد سلیمان نرسید و با اشتباه فاحش داور 3 امتیاز این تیم داده نشد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید، فرشاد محمدی‌مهر ستاره تیمش بود و به جز کارهای دفاعی موفق، در نفوذها هم خوب عمل کرد. او 3 پاس کلیدی، 8 دریبل موفق و 4 تکل موفق در این بازی داشت.

 

هافبک دفاعی: مهرداد عبدی (سایپا)

عملکرد خوبی مقابل استقلال داشت و به خوبی توانست زهر حملات این تیم را در کلیدی ترین پست بازی بگیرد و مانع بازیسازی هافبک‌های آبی برای خط حمله شود و بدون شک یکی از بازیکنان کلیدی تیمش در روز برتری مقابل استقلال بود.

 

هافبک هجومی: فراز امامعلی (مس رفسنجان)

شاگردان محمد ربیعی در حالی در بازی سخت باید به مصاف نفت پیکان می‌رفتند که این تیم نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار 6 امتیازی داشت. امامعلی در این دیدار 4 شوت به سمت دروازه تیم سابق خود داشت و موفق شد برابر هم تیم های سابق خود دبل کند تا نقش پررنگی در پیروزی شیرین رفسنجانی ها داشته باشد.

 

هافبک هجومی: حسین مالکی (سایپا)

تک گل بازی با استقلال را به خوبی به ثمر رساند تا زمینه برتری یک بر صفر تیمش در این بازی مهم و حساس را ایفا کند. مالکی در پخش توپ و جایگیری‌هایش هم عملکرد خوبی داشت و علاوه بر گلی که به ثمر رساند در سایر دقایق بازی هم عملکرد مناسبی داشت.

 

هافبک هجومی: اشکان دژاگه (تراکتور)

هافبک با تجربه تراکتور در دیدار مقابل گل گهر ستاره تیمش بود و به خوبی مرکز میدان را اداره کرد و چندین موقعیت را روی دروازه حریف ایجاد کرد که یک پاس گل هم به حریف داد تا ستاره تیمیش در روز برتری شیرین مقابل گل گهر باشد.

 

مهاجم: سجاد شهباززاده (سپاهان)

ستاره بی چون و چرای این روزهای سپاهان است و تقریبا در هر بازی برای این تیم گلزنی می‌کند و در دیدار مقابل صنعت نفت هم یک گل خیلی خوب به ثمر رساند تا در برتری ارزشمند طلایی پوشان نقش مثبتی ایفا کرده باشد.

 

مهاجم: امید سینگ (آلومینیوم)

امید سینگ اما بازی مهمی را باری درخشش خود انتخاب کرد. در بازی روز گذشته پرسپولیس و آلومینیوم، اراکی ها در حالی موفق شدند دوبار دروازه حریف خود را باز کنند که هر دو گل این دیدار روی ارسال امید سینگ به ثمر رسید تا این هافبک نقش بسزایی در پیروزی آلومینیوم داشته باشد.

 

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر؛ آلومینیوم، سپاهان، سایپا و تراکتور با بیشترین سهم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز