خبرگزاری کار ایران

کلانتری: نیاز به تقویت داریم/ مسئله دست به توپ یا توپ به دست هنوز برایمان حل نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۶۷۶

تیم فوتبال فجرسپاسی در خانه ره به جایی نبرد و مقابل خیبر خرم آباد بانتیجه 1-1 متوقف شد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر کلانتری، در پایان بازی مقابل خیبر خرم آباد، درخصوص داوری این بازی گفت: برخورد دست به توپ یا توپ به دست به عنوان یک معادله در فوتبال ایران هنوز حل نشده است و نمی‌دانیم چه زمانی پنالتی است و سال‌هاست در این مورد بحث می‌شود.

وی اضافه کرد: در مورد پنالتی و اینکه توپ به دست مدافع تیم خیبرخرم آباد برخورد کرد با داور صحبت کردم، او گفت فاصله کم بود برای همین پنالتی نگرفتم و حال این پرسش مطرح می‌شود که اگر توپ به دست مدافع برخورد نمی کرد امکان زیادی داشت که توپ گل شود ضمن اینکه یک بار هم میلاد احمدی بازیکن ما را درون محوطه هجده قدم تیم خبیر بدون توپ زدند که این صحنه هم می‌توانست پنالتی باشد.

کلانتری بیان داشت: در بازی گذشته، مقابل تیم شهدای قشقایی شیراز چنین صحنه‌ای برای ما رقم خورد و توپ پس از ازاینکه به دست مدافع ما برخورد کرد، داور پنالتی گرفت برای همین می‌خواهیم بدانیم که چه زمانی این گونه خطاها پنالتی است؟

وی گفت: در نیمه نخست، تیم حریف سعی کرد بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار ما را از کار بیندازد که در این امر هم تا حدودی موفق بودند و گلی هم که دریافت کردیم ناهمواری زمین موجب شد مدافع مااشتباه کند.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: ۶ بازیکن مصدوم داشتیم و دستم برای این بازی به ویژه در خط حمله خالی بود و امیدوارم بازیکنان مصدوم هر چه زود به تیم برگردند.

کلانتری، با اشاره به اینکه نیاز است تیم را در نیم فصل تقویت کنیم، افزود: طبیعی است که نیاز به تقویت تیم داریم زیرا در در دور برگشت به مراتب بازی‌ها سخت‌ تر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز