خبرگزاری کار ایران

بیاتلو: از نقطه ضعف حریف نهایت استفاده را بردیم/ کمتر مربی‌ای شرایط من را درک می‌کند!

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۶۴۷

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه موفق شد در ورزشگاه کارگران تهران بانتیجه 2-1 چوکا تالش را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، وحید بیاتلو پس از‌ پیروزی برابر چوکا تالش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چوکا تالش یک تیم خوب است که به تازگی متحول شده است و در ۳ دیدار اخیر خود هم شکست نخورده است که ما با توجه به آنالیزی که داشتیم موفق شدیم از همان نقطه ضعف حریف استفاده کنیم و گل نخست را به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه گفت: روی صحنه گل تیم چوکا تالش به اعتقاد من هیچ خطایی رخ نداد و حتی فاصله‌ی خط دفاع با محل ضربه را هم داور بیش از ۹ متر لحاظ کرد که جای تعجب داشت. هر چند که داوران ها همچون ما انسان هستند و قطعا اشتباهاتی دارند که امیدوارم به حداقل برسد.

وحید بیاتلو افزود:می‌دانستیم که تیم چوکا تالش اگر موفق شود گل بزند کار برای ما بسیار سخت می‌شود که همین اتفاق هم افتاد. متاسفانه ما در دقیقه ۷۵ هم ۱۰ نفره شدیم اما با توجه به تغییر تاکتیکی که انجام دادیم و بازیکنانی که از امید ها و زیر ۲۳ سال های ما بودند وارد زمین شدند موفق شدیم با انرژی که این بازیکنان به تیم تزریق کردند پیروز شویم.

وی خاطر نشان کرد: من اهل بهانه گرفتن نیستم شاید کمتر مربی بتواند شرایط من را درک کند. ما ۳ بازی را پیروز شدیم که در تمامی آنها انگار میهمان بودیم چون در خانه‌ی خودمان نبودیم. از مسئولین شهر ساوه تقاضا می‌کنم حاج حسین پرویزی را دست تنها نگذارند و زودتر زمین چمن شهر ساوه را آماده میزبانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز