خبرگزاری کار ایران

آقای گل محمدی اشتباهت را قبول کن؛ بهانه جویی ممنوع!

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۶۱۴

پرسپولیس در حالی مقابل آلومینیوم شکست خورد که اشتباهات سرمربی این تیم در تصمیماتش غیر قابل انکار است.

به گزارش ایلنا، از چند روز پیش مشخص بود که در غیاب جلال حسینی و کنعانی زادگان، ترکیب خط دفاع پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک دچار تغییر اساسی خواهد شد.

احسان حسینی که در دوره برانکو هم چند بازی برای پرسپولیس انجام داده بود، گزینه اول برای قرار گرفتن در قلب دفاع بود.

کمال کامیابی نیا که در چند فصل گذشته چندبار در مواقع اضطراری در قلب دفاع بازی کرده بود، همینطور میلادسرلک که از نظر فیزیکی قابلیت بازی در این پست را دارد، دو گزینه متحمل دیگر برای قرار گرفتن در کنار احسان حسینی بودند.

با اعلام ترکیب پرسپولیس، بسیاری فکر می کردند کامیابی نیا یا سرلک در قلب دفاع، شیری در دفاع راست و سیامک نعمتی در هافبک راست بازی خواهند کرد.

اما با شروع بازی مشخص شد که شیری زوج حسینی در قلب دفاع است؛ انتخابی که با توجه به قامت کوتاه شیری و شکل بازی او عجیب نظر می رسید.

پرسپولیس با این ترکیب حدود نیمی از نیمه اول را بازی کرد اما پس از آن گل محمدی دست به تغییراتی زد که انتظار آن می رفت؛ یعنی حضور کامیابی نیا در قلب دفاع و انتقال شیری به پست تخصصی خودش، یعنی دفاع راست.

پرسپولیس در واقع بهش مهمی از بازی را با این ریسک از دست داد و البته روی ارسال های بلند حریف، آسیب پذیر بود.

بازی با آلومینیوم نشان داد اگر در هفته های آتی بازهم دست یحیی در قلب دفاع خالی شود، هرگز شیری را در این پست نخواهیم دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز