خبرگزاری کار ایران

حامد لک و اثبات ممنوعیت کلین شیت بدون مدافعان تاثیرگذار/ اشتباه عجیب گلر پرسپولیس روی گل دوم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۵۷۶

حامد لک نتوانست در روز غیبت مدافعان تاثیرگذار پرسپولیس نقش پررنگی در دفع حملات حریف به جا بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ادعای چند فصل اخیر در خصوص عملکرد مثبت و تاثیرگذار مدافعان در ثبت کلین‌شیت اینبار به اثبات رسید و در روزی که یحیی گل محمدی دو مدافع تاثیرگذار خود را در اختیار نداشت، برابر آلومینیوم اراک به سادگی تسلیم شدند.

در فصول اخیر با حضور بیرانوند و بوژیدار رادوشوویچ و ثبت کلین شیت های رکوردی این دروازه‌بانان همواره این بحث شکل می‌گرفت که مدافعان این تیم در کنار عملکرد تهاجمی سرخپوشان مانع از دستیابی حریف به موقعیت روی دروازه‌ها می‌شود تا گلرها بتواند به راحتی کلین شیت به نام خود کنند. این اتفاق در دوره حضور حامد لک نیز شکل گرفت و علیرغم عملکرد موفق این گلر تازه وارد در برخی دیدارهای تیم، گفته می‌شد عملکرد کنعانی زادگان و خصوصا سیدجلال حسینی سهم زیادی در این آمار دارد.

بازی با آلومینیوم و غیبت همزمان دو مدافع تاثیرگذار پرسپولیس می‌توانست به میدان جالب توجه برای آزمایش این ادعا باشد. جایی که حامد لک امیدوار بود علیرغم غیبت این دو مدافع، بتواند با عملکرد شخصی و برتر خود مانع از شکست تیمش شود. با این حال آلومینیوم اراک با دستیابی به دو موقعیت تقریبا آماتور و از روی ضربه ایستگاهی به سادگی توانست دروازه گلر سرخپوشان را باز کند و حامد لک را در دستیابی به هدفش ناکام بگذارد. 

لک در صحنه مربوط به گل اول بازی شاید با خروجی کوتاه و مشت توپ می‌توانست مانع از این شود که اشتباه مدافعان تیمش در دفع ضربه ایستگاهی حریف با ضربه سر شاهین توکلی به تور دروازه‌اش بچسبد. در صحنه گل دوم نیز لک چسبیده به تیرک اول و روی خط دروازه، مبهوت ضربه سر چیپ حامد پاکدل شد که از بالای سرش و در نزدیکی تیر دوم به گل دوم تبدیل شد و گل پیروزی بخش آلومینیوم را در پی داشت.

دروازه بان مدعی پرسپولیس در روزی که مدافعان اصلی و تاثیرگذار تیم غیبت داشتند، نتوانست نقش منجی سرخپوشان را ایفا کند و اکنون باید دید با توجه به طولانی بودن این مدت دوری از میادین از سوی سیدجلال و کنعانی زادگان، شرایط در ادامه برای او به چه شکل پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز