خبرگزاری کار ایران

پیش بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک

سرخ‌پوشان به دنبال پیروزی در نخستین تجربه خود در اراک

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۳۲۱

در چارچوب هفته دوازده مسابقات لیگ برتر پرسپولیس به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته دوزادهم مسابقات لیگ برتر دو آلومینیوم اراک از ساعت 15 امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک پذیرای یحیی گل محمدی و شاگردانش در پرسپولیس خواهد بود. 

پرسپولیس هم اکنون با 9 بازی و کسب 15 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و در مقابل آلومینیوم نیز با 11 بازی و کسب 12 امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته است. پرسپولیس درحالی در برابر شاگردان خطیبی قرار خواهد گرفت که این نخستین تجربه بازی این تیم در تاریخ لیگ برتر آن هم در شهر اراک است. 

یحیی گل محمدی و رسول خطیبی تاکنون 4 بار برابر یکدیگر قرار گرفتند که گل محمدی 2 بار موفق به شکست خطیبی شده است و یک بازی به تساوی رسیده و سهم خطیبی نیز یک پیروزی بوده است. خطیبی نیز 4 بار برابر پرسپولیس قرار گرفته است که سهم آن 1 برد، 1 تساوی و 2 شکست بوده است.

پرسپولیس درحالی پنجمین بازی خود در خارج از خانه را در لیگ بیستم انجام خواهد داد که در 4 بازی قبلی برابر حریفان خود به نتیجه مساوی رضایت داده است و در خارج از خانه موفق به پیروزی نشده است. همچنین سرخ‌پوشان تنها تیم بدون شکست لیگ بیستم تا بدین جای فصل است. در مقابل آلومینیوم در 5 بازی اخیر خود در خانه شکست نخورده است و آخرین شکست آنها در لیگ برتر به هفته نسخت لیگ باز می‌گردد که با نتیجه 3 بر صفر برابر نساجی شکست خورد.

برترین گلزن سرخ‌پوشان در این فصل مهدی عبدی مهاجم جوان این تیم با 2 گل زده است که وی هر دو گل خود را در دو بازی اخیر این تیم در لیگ برتر به ثمر رسانده است.  در مقابل نیز حامد پاکدل با 5 گل زده برترین گلزن آلومینیوم در این فصل است. همچنین پرسپولیس با نرخ 37 درصد برترین تیم لیگ برتر با دقت شوت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز