خبرگزاری کار ایران

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با ایلنا:

به آینده فدراسیون خوش بین نیستم/ آقایان با حضور علی کریمی چطور به خود اجازه کاندید شدن دادند؟/ صنعت قهرمان نیم فصل می‎شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۲۳۷

قاسمپور گفت: علی کریمی بازیکن شاخص و بزرگ این مملکت بوده است و عمر خود را در فوتبال گذاشته است و قطعا توان کار کردند در سمت ریاست فدراسیون را دارد.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی حساس صنعت نفت آبادان و سپاهان در ورزشگاه تختی آبادان گفت: صنعت تا الان نتایج خوبی گرفته است و نشان داده که تیم شایسته ای می باشد و ثابت کرده است که این نتایج شانسی نبوده است.  در صورت پیروزی برابر سپاهان شانس صنعت نفت برای قهرمانی در نیم فصل مسابقات لیگ برتر بسیار زیاد است. چون تیم‌های دیگر لیگ برتری سرتر از صنعت نیستند که بتواند مانع نتیجه گیری آنها شوند. این تیم در کنار پرسپولیس، استقلال و سپاهان از تیم‌های بزرگ و ریشه دار فوتبال ما است. صنعت نسبت به سایر تیم های مدعی که هزینه فراوانی کردند بازی بهتری از خود ارائه داده است و گرفتن این نتایج خود گویایی این حقیقت است.

سرمربی سابق صنعت نفت در مورد دلیل موفقیت این تیم بیان کرد:‌ همیشه داشتن ستاره و بازیکنای بزرگ و نامی تضمینی برای موفقیت یک تیم نیست. من فکر میکنم نفراتی که صنعت در حد بضاعت خود گرفت بازیکنانی بودند که چندین سال است در کنار هم بازی می‌کنند  و شناخت و درک خوبی از هم دارند و همین موضوع دست به دست هم داد تا نفت انسجام خوبی داشته باشد و در نتیجه نتایج قابل قبولی را کسب کند. یک زمانی استیل آذین بازیکنان بزرگی را خرید و همه دیدند این تیم نتیجه نگرفت و به دسته پایین تر سقوط کرد.  نفت اکتفا به بازیکنان ستاره و بزرگ نکرد و نداشتن ستاره باعث شده بازیکنان همدل تر شوند. هرچند از نظر من تمامی بازیکنان این تیم ستاره هستند.

قاسمپور در مورد عملکرد کادرفنی این تیم گفت: سیروس پورموسوی و کادر فنی این تیم نیز به خوبی کار کردند و از نظر روحی و روانی توانستند بازیکنان را در شرایط ایده‌آلی نگه دارند. ایشان فرزند خوزستان هستند و به همین دلیل  از نظر فرهنگی و اخلاقی توانستنه‌اند با بازیکنان به تفاهم برسند و این یک فاکتور اصلی برای موفقیت این تیم است. حضور افراد با دانشی مثل پیروانی نیز یکی از فاکتورهای خوب این تیم است.

وی درباره آینده صنعت نفت در لیگ بیستم اظهار داشت:‌ کادرفنی با توجه به نیازهای خود و نقاط ضعف تیم باید بررسی کند تا ببیند تیم در کجا نیاز به بازیکن جدید و تقویت دارد و براساس آن عمل کند. نقاط ضعف را برطرف کند و نقاط قوت را تقویت. من بازی های لیگ را مشاهده میکنم باید بگویم هیچ فاصله ای بین نفت و سایر تیم‌های مدعی وجود ندارد و چه بسا صنعت در بسیاری از موارد از سایر تیم‌ها بهتر است به همین دلیل اگر از نظر مالی به تیم رسیدگی شود تا بازیکنان با روحیه بالایی در مسابقات شرکت کند به طور حتم نفت در پایان بین 3 تیم برتر لیگ قرار خواهد گرفت.

قاسمپور در مورد نامزدین انتخابات فدراسیون فوتبال و سرنوشت این انتخابات گفت: نمی‌شود به آینده چندان خوش بین بود چون آقایان فقط حرف زدند و هیچ کاری نکردند. نفراتی هم  که کاندید شدند مثل علی کریمی که از بدنه فوتبال هستند بقیه به نظر من روی چه اصلی خودشان را کاندید کردند و خود را چطور شایسته این جایگاه می‌دانند و این جای بحث دارد. چرا فوتبالی‌ها بیرون از گود هستند و یک عده ای که در فوتبال نبودند به نوعی خودشان را به فوتبال چسبانده اند کاندید شدند. اصلا با نامزد شدند کریمی آقایان چطور به خود اجازه دادند در انتخابات حتی نامزد شوند. 

وی ادامه داد: علی کریمی بازیکن شاخص و بزرگ این مملکت بوده است و عمر  خود را در فوتبال گذاشته است و قطعا توان کار کردند در این سمت را دارد. بعد شما بروی کسی را خارج از بدنه فوتبال بیاوری که هیچ چیزی را تشخیص نمی‌دهد و نمی‌داند نیاز این فوتبال چیست. می‌گویند کریمی تجربه مدیریت نداشته است. مگر این آقایان که فوتبال ایران را به اینجا کشانده‌اند و هنوز هم هستند تجربه‌ای مدیریت داشتند. اگر تجربه داشتند چرا کار به اینجا رسیده است. از هر کسی سوال کنید می‌گویند بهترین رئیس فدراسیون فوتبال ایران محمد دادکانی است که از جنس همین فوتبال بوده و توانسته آن را مدیریت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز