خبرگزاری کار ایران

کلاف سردرگم استقلال و مدافع فراری: بازیکن برای باشگاه شرط می‌گذارد!

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۱۲۶

بازگشت مدافع کروات به استقلال در وضعیت نامشخصی قرار گرفته است و طرفین هنوز به یک نظر واحد نرسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با گذشت دو هفته از خروج یکباره هروویه میلیچ پس از بازی دربی این بازیکن وضعیت مشخصی ندارد و در در حال حاضر در کرواسی به سر می‌برد.

میلیچ به دلیل عدم دریافت مطالباتش به باشگاه نامه‌ای ارسال کرد و هشدار داد در صورت عدم پرداخت این مطالبات می‌تواند با شکایت به فیفا قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند. این موضوع مشخص کرد میلیچ اختلافی با کادرفنی نداشته و او به دلیل نیمکت نشینی ایران را ترک نکرده و همینطور اختلافش با محمود فکری هم تنها یک شایعه بی اساس است.

پس از بازی مقابل سایپا از محمود فکری درخصوص وضعیت میلیچ سوال شد و او پاسخ داد که اطلاع ندارم چراکه باشگاه مسئول مذاکره و بازگشت با این بازیکن است. مذاکرات باشگاه از زمان سفر این بازیکن به کرواسی ادامه داشته و قرار بود آنها پس از بازی هفته دوازدهم صحبت نهایی را با این بازیکن انجام بدهند.

باشگاه پس از مسابقه مقابل سایپا به این بازیکن اعلام کرد حاضر است رقم باقی مانده قرارداد این بازیکن را به صورت اقساطی به زودی پرداخت کند و با فرا رسیدن تابستان برای تمدید قرارداد طرفین توافق جدیدی را حاصل کنند که پیشنهاد باشگاه امضای قرارداد یکساله است.

میلیچ که به دلیل عدم دریافت مطالبات می‌تواند با شکایت به فیفا برای استقلال دردسرساز شود، این موضوع را به عنوان اهرم فشاری در دست دارد و با موضعی عجیب برای باشگاه شرط هم گذاشته است. او اعلام کرده روی نحوه دریافت مطالبات مشکلی ندارد اما قصد دارد که در پنجره نقل و انتقالات جاری قراردادی جدید دوساله امضا کند که حضور او را تا سال ۱۴۰۲ در لیگ ایران تضمین کند!

شرط عجیب این مدافع که در دهه چهارم زندگی‌اش به سر می‌برد و هنوز مهلت قراردادش به پایان نرسیده مورد موافقت استقلال قرار نگرفته و میلیچ هم در مقابل به آنها فرصت داده است تا پایان روز سه شنبه توافقی برای بازگشتش صورت بگیرد در غیر این صورت با شکایت به فیفا هم قراردادش را فسخ می‌کند و ضمن دریافت مطالبات معوقه، باشگاه تهرانی را با جریمه رو به رو می‌کند.

از سمتی باشگاه استقلال در این قضیه مقصر است که به نوعی به این بازیکن میدان داده که به راحتی می‌تواند برای باشگاهی به این بزرگی شرط بگذراد و به نوعی با در اختیار داشتن یک برگ برنده خواسته غیرمنطقی مطرح کند. در مقابل هم میلیچ که به خوبی راه و رسم قراردادن هواداران مقابل باشگاه را یاد گرفته باید بداند هیچ بازیکنی در هیچ جای دنیا بزرگتر از یک باشگاه نیست و اگر به دنبال خوشنودی هواداران بود سنگ‌های بزرگ برای بازگشتش را مقابل باشگاه قرار نمی‌داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز