خبرگزاری کار ایران

جایگاه ماشین سازی قعرجدول نیست

جواد نکونام: در بازی با پرسپولیس مستحق پیروزی بودیم/ شرایط در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۹۹۳

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص بازی این تیم با ماشین سازی توضیح داد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در خصوص بازی این تیم با ماشین سازی در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر بیان کرد با توجه به شرایطی که دو تیم در جدول دارند، بازی مهمی برای هر دو تیم است. تیم ماشین سازی تیم خوبی است و شرایط خوبی دارد. مربی این تیم با توجه به شناختی که از نفراتش پیدا کرده، الان آشنایی خوبی پیدا کرده است. بازی های این تیم را دیده ایم و به نظرم با توجه به نفراتی که دارد و عملکردی که داشته، جایش اینجای جدول نیست. نتایج این تیم را مقابل تیم هایی نظیر سپاهان، گل‌گهر و استقلال می بینیم که تیم با کیفیتی هستند ولی شرایط جدول به گونه ای دیگر است.

وی افزود: ما می‌دانیم بازی سختی داریم. مخصوصا اینکه در خانه حریف بازی می‌کنیم. سومین بازی ای است که پشت سر هم بیرون از خانه بازی می‌کنیم. تمام بازی ها با تیم های مدعی را خارج از خانه بازی کرده ایم به جز یک بازی. شرایط در نیم فصل اول سخت بوده و قطعا در نیم فصل دوم می توانیم شرایط را بهتر کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان بیان کرد: چیزی که برای ما مهم است اینکه تمرکز داشته باشیم. خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم تا بتوانیم نیم فصل را خوب تمام کنیم و آماده بشویم برای نیم فصل دوم. در نیم فصل دوم با مدعیان در خانه بازی داریم و شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

نکونام در پایان گفت: خوشحالم از اینکه تیمی خوب و مستحکم داریم و همه تیم ما را با توجه به عملکردی که طی دو سال اخیر داشته ایم، قابل احترام می‌دانند و این هم نتیجه تلاش و زحمت همه افراد مجموعه و شرکت فولاد است. من هم نقش کوچکی در تیم داشته ام. امیدوارم فردا نمایش خوبی داشته باشیم و برخلاف دیدار برابر پرسپولیس که شایسته پیروزی بودیم ولی موفق به این کار نشدیم، برنده بازی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز