خبرگزاری کار ایران

ستاره مدنظر گل محمدی مهره کلیدی مهدی رحمتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۹۵۳

فرشاد فرجی با نظر مهدی رحمتی در دیدار با نساجی در سمت راست خط دفاعی شهرخودرو بازی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر شهرخودرو در نخستین روز بهمن ماه سال 99 در ورزشگاه امام رضا مشهد موفق شد با تک گل امین قاسمی نژاد نساجی مازندران را شکست دهد.

فرشاد فرجی که در فصل نقل و انتقالات بارها و بارها خبرهای مبنی بر پیوستن او به پرسپولیس به گوش می‌رسید در این بازی موفق شد با پاس زیبایی خود قاسمی نژاد را در موقعیت گلزنی قرار دهد و او نیز کار را تمام کند.

فرجی به دلیل صادر نشدن کارت بازی تا هفته چهارم نتوانست برای شهرخودرو به میدان برود و سرانجام در بازی با پرسپولیس در هفته چهارم که تجربه گلزنی در دو بازی رفت و برگشت به این تیم را در لیگ نوزدهم داشت،  در ترکیب 11 نفره شهرخودرو قرار بگیرد.

فرجی در چندین بازی در قلب خط دفاعی شهرخودرو قرار گرفت آن هم در حالی که شهرخودرو یکی از متزلزل ترین خطوط دفاعی در لیگ بیستم را در اختیار دارد. اما در بازی با نساجی رحمتی وی را در سمت راست خط دفاعی به کار گرفت و فرجی موفق شد پاس گل بدهد. 

فرجی با این عملکرد موفق شد پاسخ مثبتی به اعتماد مهدی رحمتی بدهد. اما شهرخودرو در هفته سیزدهم باید در یک دیدار حساس به مصاف سپاهان برود و باید نشست و دید که آیا رحمتی از فرجی در سمت راست خط دفاعی استفاده خواهد کرد یا خیر؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز