خبرگزاری کار ایران

فکری: دوستان تمام تلاش‌شان را می‌کنند که استقلال را پایین بکشند / مشخص است خیلی‌ها از صدرنشینی ما را ناراحت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۵۱۲

سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پس از شکست شاگردانش مقابل سایپا حضور پیدا کرد و صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پس از شکست شاگردانش مقابل سایپا اظهار داشت: قبل از شروع صحبت به تیم سایپا تبریک می‌گویم و جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم که زحمت کشیدند. به هر حال بازی، بازی نبود که بازنده باشیم متاسفانه شاید تمرکز لازم را نداشتیم یا اینکه حریف را دست کم گرفتیم. موقعیت‌هایی که توانستیم در نیمه اول و نیمه دوم به وجود بیاوریم را خوب استفاده نکردیم.

او ادامه داد: دلیلش می‌تواند مختلف باشد که فضایی به وجود آمد در بازی که می‌شد برنده باشیم و موقعیت زیادی در نیمه دوم داشتیم، شاید روی تک موقعیتی که حریف روی دروازه ما به وجود آورد و تبدیل به گل شد، هر چه فشار آوردیم، نشد گل بزنیم. در بازی که می‌شد سه امتیاز را بگیریم و شرایط را حفظ کنیم متاسفانه این سه امتیاز را از دست دادیم. باید خیلی زود آماده بازی با نفت مسجد سلیمان شویم که به امید خدا با انرژی و تمرکز بیشتر کار کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

نقطه ضعف استقلال امروز چه بود؟ فکری در پاسخ به این سوال گفت: نقطه ضعف خودمان را که نباید بگوییم. در مجموع ولی چه ایراد فنی و مشکلات دیگری که ما در تیم داشته باشیم، زیاد است. همه این موارد را باید برطرف کنیم تا بازی به بازی بتوانیم بهتر شویم و بازی زیباتر ارائه کنیم. ما در نیمه دوم و اواخر بازی موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و بعضی اوقات بازی گره می‌خورد. شاید روی بد فوتبال را دیدیم و حتی باید برنده می‌شدیم و را با یک گل خورده متاسفانه نتیجه را امتیاز دادیم. ضعف هست ولی اینکه بگوییم در این بازی با ضعف باختیم، نه، ضعف فنی نبود و بازی گره خورده بود. باید برنده می شدیم که متاسفانه با شکست آن را عوض کردیم.

فکری درباره داوری گفت: احساس می‌کنم خیلی‌ها از صدرنشینی استقلال ناراحت هستند. این کاملا مشخص است. اتفاقاتی که در فوتبال ما می‌افتد کاملا مشخص است و دوست ندارند استقلال صدرنشین باشد یا اینکه با آرامش بیشتر پیگیر این قضیه باشد. دوستان تمام تلاششان را می‌کنند که استقلال را پایین بکشند اما تلاش می‌کنیم با نتیجه گرفتن جواب این دوستان را بدهیم. باید دید قسمت چیست و خدا چه می‌خواهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز