خبرگزاری کار ایران

فوری؛ محرومیت برای چهار بازیکن سایپا بعد از بازی جنجالی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۴۹۸

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نوجوانان برای ساپیا آورده ای جز 4 محروم نداشت.

به گزارش ایلنا، مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نوجوانان در حالی روز جمعه با برگزاری در سالن شهدای اردهال کاشان پیگیری شد که در نخستین مسابقه نیمه نهایی، تیم‌های پیکان و سایپا به مصاف یکدیگر رفتند که پیکانی‌ها سه بر صفر حریف خود را شکست دادند و به دیدار نهایی راه‌ یافتند. 

در پایان این دیدار، بازیکنان و اعضای کادرفنی سایپا نسبت به عملکرد داوران اعتراض‌هایی داشتند که رفتار آن‌ها بر اساس گزارش ناظر فدراسیون والیبال مناسب نبوده است. 

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظر مسابقه، دو بازیکن و دو نفر از اعضای کادر فنی تیم والیبال نوجوانان سایپا را تا تشکیل کمیته انضباطی از حضور در سالن مسابقات محروم کرد: توحید حسینی کمک مربی سایپا، میرنیکان ضیابخش بازیکن شماره ۲ سایپا، میررضا محمدزاده بازیکن شماره ۱۸ سایپا و بهمن سلطانی مدیر تیم‌های پایه سایپا.

فیلم‌هایی از این جریان منتشر شده است، اما به گفته حاضران در صحنه گویای عمق اتفاقات نیست. سایپا که این روزها در لیگ برتر والیبال بزرگسالان هم نتایج چندان مناسبی نگرفته و این فصل به خاطر جدایی سرمربی و برخی ستاره‌های خود درگیر حاشیه بوده، حالا در رده نوجوانان نیز به حاشیه دچار شده است. 

برخی معتقدند تغییرات مدیریتی متعدد و کنار رفتن افرادی همچون حبیب مصطفی مدبر و حبیب کاشانی باعث چنین اتفاقاتی در تیم والیبال سایپا شده؛ تیمی که در همه رده‌ها معمولا جزو مدعیان و فینالیست ها بوده است. حالا باید دید مدیرعامل و افرادی که در حال حاضر مدیریت را به دست دارند، چه تصمیمی در قبال درگیری در رده سنی پایه و نگرفتن نتایج مناسب در تیم والیبال بزرگسالان خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز