خبرگزاری کار ایران

ادامه مهندسى مجمع در هیات هاى استانى

رد صلاحیت رقیب غفارى براى ادامه سلطه ٣٠ ساله

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۳۶۰

نام محمدرضا غفارى رییس دائم العمر هیات استان مرکزى به فوتبال این استان پیوند خورده و با گذشت بیش از سه دهه همچنان رایزنى ها براى حفظ او در این کرسى ادامه دارد.

به گزارش ایلنا،‌ در آستانه انتخابات هیات فوتبال استان مرکزى که مى تواند به سلطه ٣٢ ساله غفارى پایان بدهد صلاحیت محمد رجاییان رقیب اصلى رییس فعلى هیات استان به شکل عجیبى تایید نشده تا همچنان مانعى براى انتخاب مجدد غفارى ایجاد نشود.

هیات سه نفره تایید صلاحیت ها سوابق مدیریتى رجاییان را مورد تایید قرار داده اما مطابق موارد مشابه روند مهندسى انتخابات فدراسیون فوتبال در استان ها ادامه دارد و گزینه اى که حامى جریان حاکم بر فدراسیون نباشد مورد تایید قرار نمى گیرد.

شناسایى عامل اینگونه رد صلاحیت هاى غیر قانونى در فدراسیون فوتبال چندان دشوار نیست.

با این وجود گفته مى شود نبى، دبیرکل فدراسیون خواستار بررسى مجدد صلاحیت ها شده آن هم در حالى که سوابق مدیریتى رجاییان با بیش از ١٦ سال کارنامه اجرایى مشخص تایید نشده است.

کاندیداى ریاست هیات فوتبال استان مرکزى البته همچنان به بررسى مجدد صلاحیت و جلوگیرى از مهندسى انتخابات این استان به منظور ادامه ریاست بى پایان غفارى امیدوار است اما باید دید متولیان موضوع و خصوصا اداره ورزش و جوانان استان مانع از تکرار مهندسى انتخابات در هیات فوتبال مرکزى خواهند شد ؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز