خبرگزاری کار ایران

امباپه: به قرارداد طولانی مدت با پاری‌سن‎‌ژرمن فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۳۱۹

ستاره جوان تیم پاری سن ژرمن می‌گوید به دنبال تمدید قرارداد طولانی مدت با این باشگاه است.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه اصرار دارد که آماده است آینده طولانی مدت خود را در پاری سن ژرمن در میان حدس و گمان های مداوم در مورد آینده‌اش، ادامه بدهد. قرارداد مهاجم در پارک دو پرنس در سال 2022 به پایان می‌رسد، در حالی که باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید در کمین هستند.

ملی پوش فرانسوی جمعه شب پس از به ثمر رساندن دو گل به مون پلیه، در مورد آینده خود برای مطبوعات صحبت کرد. او درباره تمدید قرارداد گفت:"من در مورد آن فکر می‌کنم زیرا فکر می‌کنم، اگر تمدید کنم، مدت طولانی خواهد بود. من اینجا بسیار خوشحالم، من همیشه اینجا خوشحال بوده‌ام. هواداران، باشگاه ... آنها همیشه به من کمک کرده اند. به همین دلیل من همیشه قدردان باشگاه خواهم بود.

او ادامه داد: اما می‌خواهم به آنچه که میخواهم در سال‌های آینده انجام دهم، جایی که می‌خواهم باشم فکر کنم. ما باید به زودی تصمیم بگیریم، اما من الان فقط به آن فکر می‌کنم. اگر امروز جوابی داشتم، امروز آن را می‌گفتم. اما این مسئله صرفه جویی در وقت نیست، بلکه صرفاً در مورد تأمل است. من نمی‌خواهم قراردادی امضا کنم و بگویم که می‌خواهم یک سال بعد آنجا را ترک کنم، زیرا نمی‌خواستم قرارداد را امضا کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز