خبرگزاری کار ایران

گزارش: چند بازیکن از استقلال جدا می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۱۱۰

سرمربی استقلال در‌ نشست خبری پیش از مصاف با سایپا تایید کرد چند بازیکن از این تیم جدا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمود فکری سرمربی تیم استقلال تهران روز گذشته در نشست خبری پیش از مصاف با سایپا اعلام کرد در نقل و انتقالات زمستانی تعدادی از بازیکنان این تیم را ترک می‌کنند:« مطمئنا یک تعدادی از بازیکنان در نیم فصل از ما جدا می‌شوند و به دنبال آن برخی بازیکنان را جذب می‌کنیم تا برای لیگ و لیگ قهرمانان آسیا تیم را تقویت کنیم.»

صحبت‌های فکری در فاصله ۴ هفته مانده تا پایان نیم فصل اول موجب شد تا گمانه‌زنی‌ها درباره لیست خروجی این تیم دوباره داغ شود. آبی پوشان در ابتدای فصل علی کریمی، روزبه چشمی، عظیم گوگ، زکریا مرادی و ... را از دست دادند و لیست تیم چند جای خالی داشت که با جدایی دست کم سه بازیکن دیگر، دست فکری برای خریدهای زمستانی باز می‌شود.

فرشید باقری مسلما اولین خروجی استقلال در پایان نیم فصل اول خواهد بود. هافبک دفاعی آبی پوشان از ابتدای فصل به فکر جدایی بود اما در مسابقات شرکت کرد و با تشخیص فکری حتی بازوبند کاپیتانی هم در اختیار این بازیکن قرار گرفت اما در بازگشت به نیمکت او رفتار درستی نشان نداد تا به دلیل مسائل انضباطی در اختیار باشگاه قرار بگیرد و عدم نیازش در تیم فکری مشهود باشد‌.

بعد از باقری، فرشید اسماعیلی دیگر بازیکنی است که احتمال خروجش وجود دارد و گمانه‌زنی‌ها پیرامون آینده این بازیکن هم زیاد است. اسماعیلی که در جریان فصل جاری به دلیل قرارداد ابتدای فصلش به کمیته انضباطی رفت و چالش بزرگی با باشگاه داشت تا برای چند هفته از ترکیب دور باشد، در بازگشت به تمرینات و قرار گرفتن در لیست مسابقات فرصت کمی برای نمایش داشته و اغلب فکری از داریوش شجاعیان و آرش رضاوند در پست این بازیکن استفاده می‌کند.

بازیکن دیگری که احتمالات پیرامون آینده‌اش قوت گرفته، سیاوش یزدانی است. یزدانی که ابتدای فصل ابراز امیدواری کرده بود دچار آسیب دیدگی نشود، به دلیل مصدومیت از همسترینگ برای مدتی از ترکیب دور بوده و با بازگشت به شرایط تمرینات فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست نیاورده است. با تشخیص فکری، غلامی، دانشگر و مرادمند سه بازیکنی هستند که در دست مدافع میانی بازی می‌کنند و یزدانی بازی قبلی هم نتوانست در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

طی هفته‌های اخیر شایعات پیرامون تیم‌های مطرح و بازیکنان‌‌شان رو به افزایش خواهد بود و باید منتظر ماند و دید پس از ۴ هفته باقی مانده از رقابت‌های نیم فصل چه جابجایی‌هایی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز