خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: زمان خواستن فکری جواب داد/ میلیچ باید آستانه تحملش بالاتر باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۰۶۰

پیشکسوت استقلال تهران می گوید زمان خواستن محمود فکری از هواداران جواب داده و او اکنون یک تیم هماهنگ دارد.

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال تهران می گوید زمان خواستن محمود فکری از هواداران جواب داده و او اکنون یک تیم هماهنگ دارد.پاشازاده با تمجید از عملکرد آبی پوشان در بازی برابر تراکتور درخصوص خروج هروویه میلیچ هم صحبت کرد. مشروح صحبت‌های پیشکسوت استقلال را می‌خوانید:

بازی استقلال و تراکتور چطور بود؟

تراکتور با مسعود شجاعی نتایج خوبی گرفته و خود را به بالای جدول رساند. استقلال به دنبال این بود تا بتواند با پیروزی در این بازی دوباره به صدر جدول بازگردد. جدال استقلال و تراکتور همیشه جذاب بوده و انتظار می رفت در این دیدار هم این جذابیت ادامه پیدا کند و استقلال بتواند با آمادگی خط دفاعی اش که دیگر اشتباهات دربی را تکرار نکنند به سه امتیاز حساس این دیدار دست پیدا کند.

عملکرد خط حمله چطور بود؟

عالی. واقعا تبریک به کادرفنی و محمود فکری. استقلال خوب بازی کرد و مزد خوب بازی کردن را هم گرفت. ترکیب و همه چیز خوب بود و این سه امتیاز برای صدرنشینی خیلی دلنشین بود. فکری از هواداران زمان می خواست و حالا می بینیم که زمان خواستن به چه دلیل بود. تیم او رفته رفته هماهنگ می شود و مقابل تراکتور هم بازی منظمی داشتند.

خروج میلیچ پرسروصدا شد؟

میلیچ یک بازیکن حرفه‌ای است اما باید آستانه تحملش بیشتر می‌بود. درست است که این بازیکن کمی با فکری مشکل داشت اما این مسئله باعث نمی‌شود تا بتواند بدون هیچ مشکلی پاسپورت خود را از باشگاه تحویل گرفته و راهی کشورش شود.

قبل از بازی تراکتور شایعاتی درمورد مذاکره هیات مدیره و یک سرمربی مطرح شده بود!

صددرصد چنین بحث‌هایی خوب نیست. حرف من درباره محمود فکری نیست بلکه هر مربی‌ای که باشد، نباید در حین کارش در تیم از این حرف‌ها درباره‌اش زده شود. این روی روحیه بازیکنان تأثیر می‌گذارد و تمرکزشان را از بین می‌برد و به همه چیز تیم لطمه می‌زند. مربی باید طبق قراردادی که دارد کار کند و اگر نتیجه نگرفت، سراغ این مسائل بروند، در حالی که استقلال صدر جدول است و این بحث‌ها غلط است. اتفاقاً مدیران باشگاه باید پشت فکری باشند تا استقلال این فصل قهرمانی را از آن خود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز