خبرگزاری کار ایران

دست به دست هم بدهیم تا استقلال را در آسیا به جایگاه واقعی برسانیم

فکری: سایپا را دست کم نمی‌گیریم / در نیم فصل چند بازیکن جدا می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۹۰۵

سرمربی استقلال در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال تهران مقابل سایپا تهران اظهار داشت: به بازی سایپا رسیدیم. سایپا در لیگ امسال نشان داده که می تواند از هر تیمی امتیاز بگیرد و این بازی سختی برای ماست. با توجه به اینکه برنامه بازی ها به شکلی شده که فشردگی ما را هم اذیت می کند اما سایپا سه روز بیشتر از ما استراحت کرده و فرصت داشته به کارهای تاکتیکی برسد. سایپا در مجموع تیم خوبی است و کار سختی داریم. امیدواریم بچه ها شرایط روحی و جسمی را حفظ کرده باشند و مطمئنا هم کرده اند. مخصوصا انگیزه ای که در بازی های گذشته داشته اند را حفظ کنند و با روحیه وارد شوند، احترام بگذارند به تیم سایپا و به امید خدا بتوانیم یک بازی خوب را ارائه کنیم و در نهایت سه امتیاز را کسب کنیم تا صدر جدول را حفظ کنیم.

سرمربی استقلال درباره احتمال ادامه بازی با سه مهاجم مقابل سایپا گفت: نسبت به هر بازی و داشته هایمان سعی می کنیم ارنج را بچینیم و با توجه به اینکه لیگ فشرده است شاید یک موقع لازم باشد به بازیکنان مان استراحت بدهیم باید ببینیم تا شب و فردا چه اتفاقاتی می افتد که به امید خدا سیستم را بچینیم و نفرات را روانه زمین کنیم.

با توجه به صعود استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برنامه های شما تغییر می‌کند؟ فکری در پاسخ به این سوال گفت: هنوز خبر موثق به ما از طرف باشگاه اعلام نشده ولی در مجموع خودم یک حسرت 22 ساله ای را دارم، شاید بالای یک حسرت بالای 22 ساله را در استادیوم آزادی به دل ما گذاشته اند. فینال جام باشگاه های آسیا را از دست دادیم و مطمئنا تیم العین قابل احترام است و همیشه در آسیا تیم خوبی بوده اما در مجموع به خیلی بالاتر از این‌ها فکر می‌کنم و اگر به گروهی صعود کنیم خیلی خوب است اگر نه باید تمام برنامه ریزی و تلاشمان را انجام بدهیم که به امید خدا از این مرحله بگذریم و به مراحل بالاتر برسیم. آرزویی که سال های سال در دلم است را محقق کنیم.

او ادامه داد: با توجه به این جا داریم و چند بازیکن از ابتدای فصل جا داشتیم و یک تعداد از بازیکنان مطمئنا در نیم فصل از ما جدا می شوند و با توجه به همین بازیکن جذب می کنیم که در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا خودمان را تقویت کنیم.

خط حمله سایپا ضعیف است. فکری در این حصوص گفت: هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت و سایپا یک تیم محترمی است و اینکه به هر حال ما اگر حتی یک امتیاز هم سایپا از ما بگیرد ما دو امتیاز از دست می دهیم و این بد است. تمام تلاشمان این است که سه امتیاز را بگیریم و حتی اگر خط حمله سایپا در آمار هم ضعیف باشد مطمئنا آنها را دست کم نمی‌گیریم ولی خطوط دیگر آنها قوی بوده که از رقبا امتیاز گرفته اند. تلاش می‌کنیم که در دفاع منسجم تر باشیم و در حمله هم خوب باشیم که امتیاز کامل را بگیریم.

محمود فکری درخصوص آخرین وضعیت مصدومان تیم استقلال برای این بازی هم گفت: مصدوم سید احمد موسوی است و یک مقدار هم رضاوند که البته او تمرین کرده و مشکل خاصی فکر نمی‌کنم داشته باشد.

فکری در پاسخ به این سوال که بهترین سرمربی از نظر امتیازگیری طی فصول اخیر بوده، گفت: این لطف خدا و تلاش همه مجموعه به خصوص بازیکنان تیم است که جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم. ما از شروع فصل مشکلات بسیار زیادی داشتیم و فکر میکنم که با صبوری این بچه ها و خواستن آنها اتفاقی که امروز افتاده را برای صدرنشینی رقم زدیم و جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم.

او ادامه داد: امیدوارم که این روند را ادامه بدهیم. بارها به مجموعه استقلال، مجموعه استقلال فقط انهایی که در باشگاه هستند نیست و تمام استقلالی، در یک مصاحبه گفتم ما استقلالی ها یک مقدار نجیب تر یا بیخیال تر سعی داریم تیم خودش کارش را انجام بدهد و فکر میکنیم که نیاز به حمایت ندارند. در مجموع از تمام مجموعه می خواهم همه آنهایی که استقلالی هستند پای کار باشند و به ما کمک کنند تا تیم نتیجه بگیرد. هدایت کردن چه به صورت مدیریت و چه کار فنی سخت است و کار یک نفر یا دو نفر نیست. آنهایی که می توانند در بحث سیاسی یا اقتصادی می توانند یا پیشکسوتانی که در بحث فنی می توانند به ما کمک کنند ما استقبال می کنیم و دست به دست هم بدهیم تا استقلال را در آسیا به جایگاه واقعی اش برسانیم و این زمانی اتفاق می افتد که ما یک دل و همراه باشیم و به امید خدا این اتفاق امسال و سال های آینده بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز