خبرگزاری کار ایران

افشاگری پوچتینو در مورد مسی: نزدیک بود او را بخریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۲۶۴

سرمربی پاریسی‌ها خبر از جذب مسی داد.

به گزارش ایلنا، سایت گل نوشت: لیونل مسی در سال آخر قراردادش با بارسلونا قرار دارد و می‌تواند به صورت آزادانه با هر تیمی وارد مذاکره شود و همین موضوع نیز گمانه زنی‌های زیادی را در خصوص آینده اش به وجود آورده است.

در این میان، پاری سن ژرمن باشگاهی است که بیشتر از سایرین، نام مسی حول آن مطرح می شود. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاریسی ها اما، در گفت و گویی در خصوص مسی صحبت کرده است. او در خصوص احتمال انتقال مسی به پاری سن ژرمن گفت: 

 

انتقال مسی به پاری سن ژرمن؟ نظری ندارم. زمانی که در اسپانیول یا ساوتهمپتون بودم همیشه دوست داشتم با بازیکنان بزرگ کار کنم و نزدیک بود مسی طی انتقالی قرضی به اسپانیول ملحق شود. همه چیز در حال نهایی شدن بود اما او نمایش بسیار خوبی در مسابقات پیش فصل داشت و همه چیز همان جا تمام شد. ما در این سالها، در لندن و ایتالیا با هم ملاقات داشتیم و هر دو عاشق نیولز هستیم چرا که از این باشگاه رشد کردیم و این نقطه مشترک بین من و اوست. من از آنچه در خصوص مسی پیش آمده است آگاه هستم و از وست هم گرفته تا وایادولید، همه تیم ها را زیر نظر داشتم و البته که این لازمه فوتبال امروزیست که توجه خود را به همه تیم ها معطوف کنید. نمی خواهم در مورد مسی صحبت کنم چرا که در آن صورت همه چیز از تناسب خارج می شود. 

تنها 18 ماه از قرارداد کیلیان ام باپه با پاری سن ژرمن باقی است و باشگاه فرانسوی هنوز نتوانسته است نظر این مهاجم جوان را برای تمدید قرارداد جلب کند و این در حالیست که او به طور جدی در رادار رئال مادرید قرار دارد. در این میان، پوچتینو در خصوص ام باپه گفت:

باشگاه در حال تلاش برای رسیدن به بهترین نتیجه است و البته که ام باپه آینده بسیار روشنی پیش رو دارد. کدام مربی نمی خواهد با او کار کند؟ ام باپه و نیمار هر دو به خوبی با من برخورد کردند و من فقط می توانم از آن ها باید استقبال گرمشان تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز