خبرگزاری کار ایران

فتح الله زاده: انتخابات فدراسیون فوتبال رفاقتی است / استقلال یکی از کاندیدهای قهرمانی نیم فصل است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۹۴۸

مدیرعامل اسبق استقلال تهران درخصوص شرایط این تیم و انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال در گفت و گو با ایلنا درباره برتری استقلال مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: استقلال عالی بود و این پتانسیل استقلال واقعی است. تیم ما دقیقا همین است، ما خیلی عالی هستیم و اگر بتوانیم یک هافبک وسط اضافه کنیم حتما می‌توانیم قهرمانی این فصل شویم. بردن تیمی‌ قوی مانند تراکتور در تبریز کار هر کسی نیست. 

او ادامه داد: پیش بینی می‌کردم که استقلال برنده شود اما حدس نمی‌زدم که بتوانند سه گل بزنند و اینچنین عملکردی در بازی داشته باشند.

مدیرعامل اسبق استقلال درخصوص گلزنی شیخ دیاباته در تبریز گفت: بله گلزنی او اتفاق خوبی بود، مهم نیست که او چه زمانی گل می‌زند چون بالاخره این اتفاق می‌افتاد. مهمتر این بود که وقتی شیخ به زمین می‌آید قایدی راه می‌افتد و به نوعی از این‌رو به آن‌‌رو می‌‌شود. پاس گلی که قایدی به او داد از زمان دریافت توپ، مشخص بود که می‌خواهد چه کاری انجام بدهد. 

استقلال در نیم فصل قهرمان می‌شود؟ فتح الله زاده در پاسخ به این سوال گفت: اگر بخواهیم دو تیم را برای این عنوان در نظر بگیریم قطعا یک تیم استقلال خواهد بود. دیگر تیم بماند؛ این تیم بین پرسپولیسی، سپاهان و صنعت نفت آبادان خواهد بود. 

فتح الله زاده درباره صحبت‌هی فکری مبنی بر اینکه عده‌ای به استقلال ضربه می‌زنند، گفت: محمود فکری الان تحت فشار است و عده‌ای او را اذیت می‌کنند. من فوتبالی هستم و می‌دانم که او چه می‌کشد اما این می‌تواند پاشنه آشیل او باشد. فکری به عنوان سرمربی بزرگ باید تیمش را از این حواشی و مسائل خارج کند. مقابل تراکتور تیمش خوب بازی کرد و باید خودش این حواشی را رها کند و به تیمش بچسبد، مطمئنا تیمش موفق می‌شود.

قرار بود وریا غفوری را جریمه کنند، شما با جریمه بازیکنان موافق هستید؟ علی فتح الله زاده در این باره گفت: به نظرم تا جایی که می‌توانیم نباید بازیکن را جریمه کنیم مگر اینکه داستان متفاوت باشد. وریا غفوری بازیکن بزرگی است و نباید او را رها کرد، به نظرم باید جلسه بگذارند و با او صحبت کنند تا توجیه شود. او مطمئنا یکسری دلایلی دارد که به عنوان کاپیتان تیم یکسری صحبت‌ها را انجام بدهد. او کاپیتان تیم ماست و بازیکنان با او طرف حساب هستند. این صحبت‌ها نباید به سمتی برود که کسی صدمه ببیند. باید با غفوری جلسه بگذارند و صحبت کنند نه اینکه با او مقابله کنند. باید این اتفاق صورت بگیرد و موضوع برطرف شود اما اگر اینگونه نتوانستند حل و فصل کنند آن زمان باید جریمه در نظر بگیرند.

مدیرعامل اسبق استقلال درباره عدم شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: به نظرم ما در انتخابات به دنبال شایسته سالاری و مدیریت نیستیم. انتخابات ما رفاقتی و هیأتی شده است. می‌خواهیم بگویم که این بد است اما شما الان دوست داشته باشید و لابی کنید، شما به من بگویید رای را به کسی می‌دهید که متخصص‌تر است یا رفیق‌تان؟ اگر رای به متخصص بخواهیم بدهیم که بسیاری از آنها بیرون گود هستند و وارد نشدند. شما می‌بینید که یک آدم صاحب رسم در خارج از گود است اما یک آدم گمنام در انتخابات رای می‌آورد، معلوم است این‌ها توافقی است. در این شرایط آدم لطمه می‌خورد و احساس کردم این شرایط طوری است که ما نمی‌دانیم این رای حق مردم و فوتبال است. اگر به جایگاهی رسیدیم که آدم‌های متخصص در راس کار باشند آن زمان من کاندید می‌شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز