خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش تکلیف انتخابات را روشن کند

هژیر احمدی:با سرپرست نمی‌شود فدراسیون را اداره کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۸۶۴

قهرمان مسابقات موتورسواری استریت کشور و دبیرکمیته موتور سرعت،موتوراستریت و مهارت های فردی فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی درباره اوضاع و احوال این فدراسیون صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هژیر احمدی قهرمان مسابقات موتورسواری استریت کشور و دبیرکمیته موتور سرعت،موتوراستریت و مهارت های فردی فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی درباره اوضاع و احوال این فدراسیون می گوید: متاسفانه نزدیک به یک سال است که فدراسیون رئیس ندارد و با سرپرست اداره می شود  وکسی  دلیل این همه تغییر را نمیداند  تا به امروز  آقایان ناظمی،کیانی و مقصودلو از سوی وزارت ورزش برای پست سرپرستی انتخاب شدند و همه میدانند که ماهیت این پست برای مهیا کردن روند انتخابات و برگزاری مجمع است که در انتها رئیس را انتخاب میکند.

مشکل بزرگ اینجاست که فدراسیون بین زمین و آسمان مانده و هیچ کس از زمان انتخابات خبر ندارد حتی وزارت ورزش هم تلاشی برای برگزاری مجمع نکرده و همین موضوع سبب شده ضربه بزرگی به فدراسیون و ارکان آن وارد شود که برگزار نشدن مسابقات کشوری از بزرگترین خسارات به اعضا و تیم های باشگاهی است.

سوال بزرگ اینجاست که سرپرست چگونه با هفده زیر مجموعه به عنوان  کمیته های فدراسیون به هماهنگی برسد و مشکلات آنها را رفع و رجوع کند  چرا که فدراسیون متشکل از چهار بخش اصلی  است که هریک از این رشته ها در دیگر کشورهای جهان به شکل یک فدراسیون مستقل اداره میشوند.

معضل مهم کمیته ها  بی برنامگی جهت برگزاری تمرین و مسابقات است و عدم حضور رئیس مشکلات آنها درا دو چندان کرده.

متاسفانه هیچ چیز روند عادی ندارد! و رسانه ها در چند ماه گذشته از این اتفاقات با خبر شده اندکه از آن جمله مسئله واردات موتور سیکلت که در دوره های  گذشته عنوان شد و باعث حاشیه و ایجاد شبهه در فعالیت فدراسیون گشت که باید بگویم ماجرا به دوره های  قبل مربوط میشود و در حال پیگیری است.اعضای فدراسیون دچار سردرگمی هستند و نبود برنامه برای برگزاری مسابقات کمیته ها ضربه بزرگی به آمادگی و حال روحی ورزشکان رشته های مختلف زده است.

به نظر من بیشتر دلخوری ها به عدم تجربه  بر میگردد که باعث شد در یک سال گذشته از برنامه های جاری فدراسیون فاصله بگیریم و امیدوارم با آمدن رئیس جدید خواسته ورزشکاران و قهرمانان مورد توجه قرار بگیرد.

در خواست من و تمام قهرمانان فدراسیون از وزارت ورزش و جوانان این است که هرچه سریعتر انتخابات را برگزار کنند تا تکلیف روشن شود و امیدوارم هر کس که بر صندلی ریاست تکیه میزند اوضاع را بهبود بخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز