خبرگزاری کار ایران

جلالی: نساجی با جایگاه اصلی خود فاصله دارد/ باید قدم به قدم پیش رویم و خیلی سریع وضعیت را تغییر دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۸۵۶

سرمربی تیم نساجی درخصوص بازی با شهر خودرو مشهد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار با شهرخودرو با بیان اینکه جایی را که دوست داشته باشید و در آن قرار گیرید، یک موهبت است و از این بابت خدا را شکر می‌کنم، اظهار کرد: کارها را باید قدم به قدم پیش ببریم، در شرایطی به‌سر می‌بریم که خیلی سریع باید وضعیت را تغییر دهیم.

وی با اشاره به اینکه قدم اول ما بازی فرداست، افزود: ایده‌هایی برای این بازی داریم که به امید خدا این‌ها باید شکل گیرد تا بازی را تحت کنترل درآوریم و بتوانیم از طریق خلاقیت بچه‌ها که به آنها ایمان دارم، نتیجه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی نساجی مازندران با عنوان اینکه چند بازیکن آسیب‌دیده داریم، ادامه داد: فرزاد زامهران و محمود قائدرحمتی مصدوم هستند ولی بقیه بچه‌ها از نظر روحی خوب و آماده هستند. امیدوارم که بتوانیم موفق باشیم.

جلالی در پاسخ به سوالی درخصوص جایگاه واقعی نساجی در جدول بیان کرد: باید کمی صبر کنیم تا ابتدا ظرفیت‌های تیم را به‌دست گیریم و بدانیم جایگاه واقعی نساجی در این فصل کجاست ولی آن‌چیزی که می‌توانم با اطمینان بگویم این است که نساجی با جایگاه اصلی خود فاصله دارد و انشاالله طی برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده به آن جایگاه می‌رسد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص تغییرات تیم در نیم‌فصل و قول مسئولان باشگاه گفت: درست است که پتانسیل خوبی داریم ولی یکسری ظرفیت‌ها را نداریم. صحبتی داشتیم و انشاالله محقق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز