خبرگزاری کار ایران

خانه از پای‌بست در فدراسیون ویران است

شاهرخى: فوتبال یک مدیر قوى و فوتبالى مى خواهد که شرایط را دگرگون کند/ فراموش نمى کنیم چگونه بعضى ها پاس را نابود کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۸۰۹

پیشکسوت با سابقه فوتبال ایران معتقد است فوتبال ایران به یک مدیر قوى و فوتبالى نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، همایون شاهرخى با انتقاد از شرایط فعلى فوتبال ایران به خبرنگار ما گفت:فدراسیون فوتبال 20 سال است که به همین شکل اداره می‌شود و  به نظر من اینها انتخابات نیست بلکه انتصابات است و در این انتخاب ها به نحوى که مى خواهند غیرفوتبالى ها دخالت مى کنند.

وی درباره شرایط انتخابات پیش روى فدراسیون فوتبال گفت: بنده در مورد نفر خاصی اظهار نظر نمی‌کنم اما کلی بخواهم صحبت کنم باید بگویم خانه از پای‌بست ویران است. اگر قرار است یک کار اصولی انجام دهیم اول باید امکانات و سیاست آن را داشته باشیم و سپس مدیریت که متاسفانه در هفت هشت سال اخیر این اتفاق نیافتاده و ممکن است در آینده بدتر از این هم شود.متاسفانه ما نه در فوتبال بلکه در ورزش کشور مدیریت نداشته‌ایم. من اگر بعضى از این آقایان را در خیابان ببینم اصلا نمى شناسم اما با باند بازى سر کار مى آیند و به فوتبال و ورزش ما هم کمک نمى کنند.

شاهرخی درباره اینکه اگر خودش حق رای در انتخابات فدراسیون فوتبال را داشت به چه کسی رای می‌داد افزود: من به کسی رای می‌دادم که متخصص در این ورزش باشد امکانات و تیم حرفه اى خوبی را هم در اختیار داشته باشد. فوتبال یک مدیر قوى و فوتبالى مى خواهد که بتواند شرایط را دگرگون کند.

شاهرخی که یکى از اسطوره هاى تاریخ باشگاه پاس تهران نیز به شمار مى رود همچنین در خصوص سرنوشت تلخ این باشگاه گفت: جامعه فوتبال و قدیمى هاى پاس فراموش نمى کنند که با این باشگاه چه کردند و چه بلایى بر سر پاس بزرگ آوردند. بعضى آقایان  این کار را کردند و پاس را که یکی از ستون‌های مهم فوتبال ایران بود از بین بردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز